Ik merk niet echt verschil eigenlijk, maar neem aan dat het wel gezond voor der is.
Ze staat 24/7 op een kale wei en 2 keer per dag een uurtje op een volle graswei.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik merk niet echt verschil eigenlijk, maar neem aan dat het wel gezond voor der is.
Ze staat 24/7 op een kale wei en 2 keer per dag een uurtje op een volle graswei.
. zammetje schreef:Bedankt allemaal voor jullie reacties! Was toch gaan twijfelen of het goed is dat ik deze koeken geef.
@ danneke: bedankt voor de tip! mijn bwp mag alleen nog maar stappen, dus die heeft iig genoeg aan een halve.
IndianLady schreef:de 'goedkope' variant is zoals ik al zei de Aura. Maar ipv 30 stuks heb je er dan 90. En in prijsvergelijking is hij goedkoper, hij is exact hetzelfde alleen de verpakking is anders. Zijn gewoon dezelfde koeken alleen dan per 90 verpakt.
Summerfit, 30 stuks 10 euro
Aura, 90 stuks 30 euro
. corinne1981 schreef:Pavo Summerfit en Aura zijn inderdaad hetzelfde, alleen de hoeveelheid is anders.
Omdat je van Aura meer koopt scheelt het iets van 5 euro dan wanneer je Summerfit koopt.
In een pak Aura zitten 90 koeken en in een pak Summerfit 30.
Summerfit kost hier ongeveer 10 euro en Aura 25 euro.
Charaz schreef:Dan is het hier wel goedkoop ik heb vorige keer 8,30 voor de Summerfit koeken betaald.
IndianLady schreef:de 'goedkope' variant is zoals ik al zei de Aura. Maar ipv 30 stuks heb je er dan 90. En in prijsvergelijking is hij goedkoper, hij is exact hetzelfde alleen de verpakking is anders. Zijn gewoon dezelfde koeken alleen dan per 90 verpakt.
Summerfit, 30 stuks 10 euro
Aura, 90 stuks 30 euro
femmefatale1 schreef:Charaz schreef:Dan is het hier wel goedkoop ik heb vorige keer 8,30 voor de Summerfit koeken betaald.
Bij Mulders zijn ze idd in de aanbieding geweest voor die prijs![]()
Nu zijn ze.. even spieken.. 9,95 per doos.
Dat is op termijn toch wel een groot verschil. Ik doe ook maar 2 weken met 1 doos.
1 per dag, zo krijgt ze toch haar vitamines.