Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
HappyAppy schreef:Mijn paard is nogal blessure gevoelig en heeft ook tijden gehad dat ze erg stijf was, moest haar altijd eerst een tijd longeren om r soepel te maken e.d. Ik heb contact opgenomen met Pardoes Aurora en gevraagd of ze hier iets voor hadden. Ze bevolen me Mega Grand Flex aan, bij (ernstige) problemen van bewegen en (gewrichts)stijfheid. Ik ben hier een aantal maanden mee bezig en zie echt duidelijk verschil, als ik mijn paard nu uit haar box haal dan loopt ze heel soepel mee, een half uur longeren voor het rijden is niet meer nodig. Ben er erg blij mee, t kost wel wat maar dan heb je ook wat.
benangelique schreef:HappyAppy schreef:Mijn paard is nogal blessure gevoelig en heeft ook tijden gehad dat ze erg stijf was, moest haar altijd eerst een tijd longeren om r soepel te maken e.d. Ik heb contact opgenomen met Pardoes Aurora en gevraagd of ze hier iets voor hadden. Ze bevolen me Mega Grand Flex aan, bij (ernstige) problemen van bewegen en (gewrichts)stijfheid. Ik ben hier een aantal maanden mee bezig en zie echt duidelijk verschil, als ik mijn paard nu uit haar box haal dan loopt ze heel soepel mee, een half uur longeren voor het rijden is niet meer nodig. Ben er erg blij mee, t kost wel wat maar dan heb je ook wat.
he, wij gebruiken dit supplement nu een week en ook wij zien hele goede resultaten! ook via pardoes aora. Eerder gebruikten we via hen Liquid Flexijoint.

Lenneke_ schreef:De knoflook begint uit te raken en de omegaolie in?

Dioos haar vacht is hierdoor heel erg opgeknapt (binnen 2 dagen)