Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Margo0tje schreef:Nogmaals mn vraag, (en waarom gooit iedereen met allemaal middeltjes?)Heeft je paard klachten??? Is het weiland zo prut dat je paard het nodig heeft? Want als je paard gewoon gezond is zou ik niet onder het mom: baat het niet dan schaadt het niet, gewoon maar wat bijvoeren. Lijkt me nergens voor nodig? Tenzij je duidelijke aanwijzingen hebt voor essentiele tekorten en dan nog zou ik voorzichtig zijn. Dus again, Heeft je paard klachten???
Margo
Paardje532 schreef:Dodson & Horrell Safe and Sound
7% zetmeel
6% suiker
Zit hoofdzakelijk de buiten schillen van de granen in, niet de granen zelf. Vezels dus.
Verder van Dodson & Horrell zijn volgende laag suiker/zetmeel voer (laag = onder de 20%)
Hi Fibre Nuts
15.6% zetmeel
5.5% suiker
Country Cubes
16% zetmeel
6% suiker
ERS Pellets
5% zetmeel
7.5% suiker
Equine Sensitive
15% zetmeel
3% suiker
Stay Power Cubes
10% zetmeel
5% suiker
Margo0tje schreef:Nogmaals mn vraag, (en waarom gooit iedereen met allemaal middeltjes?)Heeft je paard klachten??? Is het weiland zo prut dat je paard het nodig heeft? Want als je paard gewoon gezond is zou ik niet onder het mom: baat het niet dan schaadt het niet, gewoon maar wat bijvoeren. Lijkt me nergens voor nodig? Tenzij je duidelijke aanwijzingen hebt voor essentiele tekorten en dan nog zou ik voorzichtig zijn. Dus again, Heeft je paard klachten???
Margo

Nortella schreef:een fjord die bij ons stond op pension die kreeg alleen maar een handje brok tijdens de voertijden van brok
maar wel gewoon voldoende kuil..