Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
BrittKitt schreef:Zijn daar geen supplementen voor eigenlijk? Verbeterde voeropname?
Heb je bijvoorbeeld ook al eens overlegd met een voerdeskundige van PAVO oid? Hoeft niks uit te komen natuurlijk, want die komt alleen met zijn eigen producten aanzetten, maar het kan misschien toch weer een andere kijk geven?

Katja schreef:In overleg met mijn dierenarts heb ik een paard die we hebben gehad en niet dik wilde worden een tijd op pijnstillers gezet. Toen is hij in een korte tijd behoorlijk aangekomen en zijn we gaan zoeken wat hem dan blijkbaar zo'n pijn deed.
Bleek om een probleem in de voorknie te gaan waar hij absoluut niet kreupel aan liep maar wat hem heel erg veel energie koste.
Misschien eens overleggen met je dierenarts of dat iets is om uit te sluiten dat hij door ergens pijn te hebben zo dun blijft.
) en het zadel is in orde. Hij heeft een Wow zadel gekregen in november oid en dat is toevallig vorige week opnieuw gecontroleerd maar lag nog goed.
Om elke dag op je kado te zitten is ook wel wat..
russel schreef:Rugvorm zegt niets, alleen foto's.
)
runningkawa schreef:maandje terug was er een andere instructrice die hem niet vanuit het verleden kende en die zei dat ze hem niet dikker wilde zien, dan werd hij te dik.
Eigenaresse en ik keken elkaar aan en schoten in de lach. Wie had nu ooit gedacht dat iemand dat zou zeggen.