Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

mii_jessy schreef:Bedankt allemaal,
je ziet toch wel dat de meeste prijzen redelijk bij elkaar ligen

Utixo schreef:Ja, maar van brok hoef je dan ook minder te geven om aan de zelfde hoeveelheid vitamines te komen als in muesli (volgens jullie me nog?).
De Saneque is ook een mueslie, maar zo duur omdat het alleen bij veeartsen te krijgen is. Kunnen ze een leuke meerprijs voor vragen. Helaas heeft mijn paard het nodig, maar ik zit er sterk aan te denken om het te gaan mengen met Cavalor Strucomix.
Zijn er mensen die dit al gedaan hebben? Utixo krijgt momenteel 3 kilo ruwvoederbrok (dus gewoon hooibrok) en 2 volle scheppen Saneque Motility op een dag. Verder krijgt hij zo'n 4 a 5 kilo kuil. Dit zijn instructies van Utrecht, ik zie ook liever een volle baal hooi per dag.

meggiemeg schreef:mii_jessy schreef:Bedankt allemaal,
je ziet toch wel dat de meeste prijzen redelijk bij elkaar ligen
Klopt veel prijzen maken elkaar niet, wat mij echter wel opviel is de hoeveelheid van de verpakking (15-20-25 kg) nogal kan verschillen
Mijn oude voer is vele malen duurder dan mijn nieuwe voer plus er zit 5kg meer in de zak!

? marlies85 schreef:Subli basisbrok 25 kg € 9.95 en ik ben er zeer tevreden over.Maar misschien dat ik ook eens een keer een zak muesli bij ga kopen

calvaro00 schreef:Havens basisbrok ongeveer 8 euro
Havens zemelen ongeveer 7 euro
ben heel erg tevreden over Havens