Homeopatisch voor luchtwegen?!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Klara16

Re: Homeopatisch voor luchtwegen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:17

AaronYve schreef:
Meid je weet niet waar je over praat Knipoog
Ben jij een Da of heb je weleens een behandeling gevolgd?
Ken je paarden die deze behandeling hebben gehad?
Ik wel en ik kan je zeggen het werkt!
En niet alleen door te stomen/inhaleren.

aerosols?? Sorry maar wie zegt dat hij dat gebruikt? Hij gebruikt alleen natuurlijke kruiden en oliën die hij zelf heeft samengesteld met een hoop wetenschap Knipoog

Meid, ik weet heel goed waar ik het over heb Haha!

Aerosol en stomen zijn 2 verschillende dingen. Ik zeg niet dat hij dat gebruikt. lees mijn post maar na.
En ik blijf erbij dat stomen met alleen heet water beter is dan met etherische olie erdoor heen.

Maar het allerbelangrijkste is dat de TS haar pony uit de stal en van het stro af moet halen.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 19:19

Klara16 schreef:
Voordat je geld gaat uitgeven aan allerlei kruidenspulletjes, heb je al aan het volgende gedacht:

- zoveel mogelijk buiten zetten, liefst 24 uur per dag
- geen stoffige stalbedekking (vlas ipv stro), ook voor ale andere paarden die erbij staan
- voordroog of geweekt hooi ipv droog hooi
..

Boris staat, zoals al eerder beschreven, zoveel mogelijk buiten, hij staat op zaagsel, zijn stal staat niet in contact met de andere stallen en zijn hooi wordt geweekt, alleen jammer genoeg niet altijd consequent. Ik zorg altijd dat er reserve hooi staat te weken, en over het algemeen gebeurt dat ook als ik er niet ben, maar soms ook niet.
Hij is niet mijn pony, dus ik mag bepaalde beslissingen niet nemen (bv. het 24/7 buiten staan, ivm de wei. In de zomer staan ze dat overigens wel)

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 19:23

Heb een tijdje luchtwegcomposium gebruikt van de groene Os, hielp niet bij mijn paard

Ik geef nu op recept van de DA puffers, soort inhaalleerapparaat, en daar zit een Pulmicort puffer in.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 19:19

mijn pony krijgt met enige regelmaat hoestkruiden van drechtsteden en als het de spui gaten uitloopt Antimonium Tartaricum(te vinden bij de goede reform speciaal zaak in granule vorm) en als het echt te erg wordt krijgt ze uiteraard equipulmin.