Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) en een Pavo Summerfit per dag. Meer niet en hij doet het er super op. In de winter voer ik wel goed bij trouwens, maar zolang hij er goed uitziet en veel energie heeft, maak ik me geen zorgen. Hij heeft trouwens ook een mineralensteen tot zijn beschikking.
Tessebes schreef:Ik zit er ook over te twijfelen. Volgende week gaat mijn pony weer dag en nacht het land op, maar ze moet ook gewoon dagelijks blijven werken. Ik wil iets voeren waar ook extra vitamines en mineralen in zitten en waar ze wat energie uithaald.
terpentijn schreef:Hartstikke leuk, ik heb dus een kruising Tinker x Fries ruin, 4 jaar nou, die qwoprdt dus echt dik van de lUCHT. Dtrie a vier kewer in de week wordt hij echt behioorlijk getrained (zweten en alles)) Ik heb zijn weio meer dan gehalveerd,. anmderhalve week geleden, memner is nog geen GRAM< afgevllen" programma: 3 x in de week half uurtje (dressuur)rijden, ook wel s, gewoon, als er iemnd met een ander paard bij is, even half uur, tot uur, buiten rijden...... ) Zo bvet als een zeehond, verschrikkelijk! Wat mu?