Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Teigetje schreef:Hun reclame is wat bedriegelijk, ze schrijven dat er maar 7% suiker inzit, maar ze zetten dat apart zonder het zetmeel en als je beiden samentelt, kom je tot een gehalte dat veel andere mengelingen ook hebben.
Ik overweeg Mijten Quattro voor mijn shetterkes.
Teigetje schreef:Hun reclame is wat bedriegelijk, ze schrijven dat er maar 7% suiker inzit, maar ze zetten dat apart zonder het zetmeel en als je beiden samentelt, kom je tot een gehalte dat veel andere mengelingen ook hebben.
Ik overweeg Mijten Quattro voor mijn shetterkes.
( wel netjes opgelost bij de fouragehandel hoor, alleen moet ik 70 km rijden voor dat voer ))
jottum schreef:Sorry dat ik even niks heb toegevoegd.
Ik ben er nog niet uit met het voer.
Ondanks googlen en zoek funktie bokt, blijft het moeilijk om te vinden wat ik eigenlijk wil.
Ik zoek een voer zonder melasse (of in ieder geval heel weinig)
weinig suiker en zetmeel
en toegevoegde Llysine, selenium, magnesium etc.
Bestaat het?
Zoek ik verkeerd?
Is wat ik wil niet helemaal wat goed is voor een paard.
Inmiddels ben ik geneigd om alleen gras hooi en wortels te geven, maar dat kan toch ook niet kloppen.![]()
Iemand een goed idee?
jottum schreef:met al die concurrentie kan dat bijna niet meer slecht zijn.
Maris schreef:Brok is niets anders dan samengeperste muesli .... Alleen kan je in muesli iets beter zien wat erin zit, verder echt niet zoveel verschil hoor. In muesli zit b.v. ook schroot.