Probiotica,welke gebruik jij?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Re: Probiotica,welke gebruik jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 16:22

geef je ook extra vitamines bij??

ik lees net een heel stuk in paardenblad ROS en daarin staat dat bij diarree paarden nogal wat magnesium verliezen en natuurlijk allerlei andere mineralen.
dus moet je dat bijgeven.

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 15:33

Door de probiotica is de diarree zo goed als verdwenen ,ik geef hem nu pavo e plus en heb zn krachtvoer wat verhoogd.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 07:20

ellepel schreef:
ik denk dat je moet gaan kijken naar welke bacteriestammen er allemaal inzitten,hoe meer hoe beter?

Afbeelding

Hier zitten meer dan 200 stammen in (Yakult- melkproduct 1 stam)
Het is een Synbioticum als supervoeding.

Wij geven dagelijks probiotica aan de veulens en extra gezond , ze vinden het lekker en het helpt om een goede overgang met brok te krijgen..Afkomstig uit fermentatie van Eko granen en Melkvrij.

Het product is eigenlijk bedoelt voor mensen dus safe...Daarom geef ik geen product wat voor dieren bedoelt is en niet geschikt voor mensen... Bloos

Het kost wel wat..60 Euro maar je hebt maar 15 gr/dag nodig en de inhoud is bijna een halve kilo.

Te vinden op
http://www.Synbiotica.nl

Waar die mensen aan welke probiotica en voeding dood gingen bij Alvleesklier ontsteking staat hier .
http://www.Darmprobiotica.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 23:11

Ik heb colon flora wel eens aan een veulen met diarree gegeven, dat hielp toen (eindelijk) goed.

Yakult en yoghurt e.d. is wel leuk en goed om te geven, maar dat zul je meerdere keren per dag moeten doen in redelijk grote hoeveelheden wil het effect hebben. Met gedroogde poeders hoef je minder te geven.