Met evt. aanpassing van het rantsoen wacht ik even tot donderdag. Eens kijken wat mijn dierenarts ervan zegt. Wellicht dat die ook wel ideeen heeft van voer wat gewoon in Belgie te koop is en goed aanzet zonder dat hij gelijk staat te springen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Maar ik heb wel gevraagd om ernaar te kijken

Urielle schreef:dat begreep ik hoorMaar ik heb wel gevraagd om ernaar te kijken
ben benieuwd of er iets uit komt. aan de ene kant hoop ik t voor je (heb je duidelijkheid en kun je er iets aan doen) aan de andere kant hoop ik dat er niets uit komt en dat t `niets` is. al denk ik dat het altijd wel een oorzaak heeft dat de een eerder dun blijft dan de ander...
Eigenlijk hoor ik nog liever 'het wordt nooit meer iets' dan 'geen idee wat het is'. Urielle schreef:Maagklachten had hij niet. Ik heb voor de zekerheid toch ooit een tijd maagcompositum bij gegeven maar dat deed verder niks.
Urielle schreef:Ik heb de DA laten controleren, maar weet niet of dat scopie heet. Cerize moet dat geweekt?

Urielle schreef:Ik heb de DA laten controleren, maar weet niet of dat scopie heet. Cerize moet dat geweekt?

Misschien dat hij het door pulp wel lust maar ik heb de lucerne echt met alles geprobeerd wat ik had (en hij eet heel graag) maar zodra er ook maar een eetlepel doorheen zat liet hij alles staan.