Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ikenindi schreef:tsja, hooi is duur nu, maar ik betaal nu voor een maand hooi 50 euro, en dan heeft ze onbeperkt. wat wil je dan? je paard niet het beste geven omdat het wat duurder is??? neem dan geen paard!

marleen_usar schreef:Kuil is 7.50 en dat maal 7 en dan per maand tikt dat aardig aan hoor.Dat zou meer dan 200 euro per maand zijn , nee het moet wel een hobby blijven.
Citaat:Een paard moet de hele dag door kunnen eten, dit doen ze in het wild ook.
femmefatale1 schreef:Citaat:Een paard moet de hele dag door kunnen eten, dit doen ze in het wild ook.
Niet helemaal mee eens..
Een paard in het wild moet zoeken naar plukjes die eetbaar zijn waardoor hij de hele dag bezig is.
Niet kant en klaar voor zijn neus gedonderd, waarvoor hij niks hoeft te doen.
Ik zeg dus op mijn manier, enkele malen per dag een plak hooi, en laat ze de restjes maar zoeken..
Daar tussen door krachtvoer naar behoefte..
Dan heb je veel voermomenten per dag, waardoor het lichaam ok bezig blijft.
marleen_usar schreef:ikenindi kuil bedoel ik 7.00 per pak.
marleen_usar schreef:Kuil is 7.50 en dat maal 7 en dan per maand tikt dat aardig aan hoor.Dat zou meer dan 200 euro per maand zijn , nee het moet wel een hobby blijven.

marleen_usar schreef:Mijn paard staat met andere paarden dus ik kan niet meer onbeperkt geven.