Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
_bloempje01_ schreef:.. of hij blijft er voor altijd hangen.... zo ervaar ik het tenminste...
!
...

Heb ze voor 2 euro gekocht, dus duur is het ook niet
We hebben 1 keer zo'n steen voor haar neus gehouden en ze nam er zo een hele hap uit. Dus ik heb besloten om maar niet zo'n lick-it op te gaan hangen. Als ze er gewoon happen uit neemt is het binnen no-time op en ik neem niet aan dat zoveel zoetigheid in 1 keer goed kan zijn voor een paard. Dennis schreef:Lickits zijn hier binnen 24 uur op. Ze staan echt in de rij wie er nu mag (hang hem onder het afdak in de padock).
Dus ik heb maar een himalaya liksteen gekocht.
Dus omdat hij toch in een halve dag op is hang ik hem hier niet meer op
Alleen was iemand zo slim om te denken dat hij over de wand was geraakt en heeft hem in stal gehangen
Toen was hij op.

leuk):) Acda heeft er nog niet veel aangelikt en ben benieuwd of hij het nog gaat doen..
ik het puur een likit liksteen gekocht omdat ik hem op kan hangen in de stal zonder dat hij aan de tralies hoeft te hangen want als ik een bijvoorbeeld himlaya liksteen aan de tralies ga ik hangen dan gaat al het gegalvaniseerde er af en dan gaat de traliers roesten door het zout (terwijl acda helemaal gek is van die himalaya likstenen) dus vandaar dat ik een likit likseen heb gekocht want die hoef je niet aan de tralies te hangen zo heeft hij ook nog een beetje een speetje in de stal zo zie ik het..

Hij viel tegen hij hangt er dus nog.Maar dat moet ook zo ,deze is puur als zoutblok bedoelt. silvana schreef:Ik ben langer bezig het kreng uit te pakken,als zei er over doet om hem opte eten.Dus de zoete koop ik niet meer.
Ik had nu de zoutlickit mee genomen dus gewoon een mineralen steen van lickit.
Acda schreef:silvana schreef:Ik ben langer bezig het kreng uit te pakken,als zei er over doet om hem opte eten.Dus de zoete koop ik niet meer.
Ik had nu de zoutlickit mee genomen dus gewoon een mineralen steen van lickit.
dus je kunt ook gewoon een zoutsteen van lickit kopen? en die in de houder doen?
volgens mij wel
heb een gewone zoutblok