Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
morelia schreef:Ik heb toevallig laatst een zak gehaald. Mijn paard vond er niets aan. Nu eet een ander paard die het wel lekker vind het op. Wat voor dierlijke olie was het dan? Visolie?
Cheveyo schreef:Bij mij eten ze het ook allemaal, ze smullen er van en doen het er super op. Geen ziekteverschijnselen nog hier.
Het klopt idd dat olie het plastic aantast (bij alle olie die in plastic verpakt zit) maar denk dat het ene paard er gevoeliger voor is dan de ander.
Aukelizzy schreef:Mijn paarden krijgen juist de luzerne van subli omdat er geen melasse in zit![]()
Ze hebben er nog nooit last van gehad, ik heb ook de zakken met die houdbaarheids datum zag ik net.
singasong schreef:Cheveyo schreef:Bij mij eten ze het ook allemaal, ze smullen er van en doen het er super op. Geen ziekteverschijnselen nog hier.
Het klopt idd dat olie het plastic aantast (bij alle olie die in plastic verpakt zit) maar denk dat het ene paard er gevoeliger voor is dan de ander.
Eigenlijk belachelijk dat het dan toch in plastic wordt verpakt?!

Cheveyo schreef:Is visolie dan slecht voor paarden? wat zit er in Omega 3 olie dan? Die zijn per can te koop o.a. de paardendrogist.
Cheveyo schreef:Is visolie dan slecht voor paarden? wat zit er in Omega 3 olie dan? Die zijn per can te koop o.a. de paardendrogist.

DubbelDun schreef:Ik vroeg me af of er ondertussen al nieuws is ??