Kuilen graven om klei te likken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 21:57

loontjuhhh schreef:
mijn paard doet dit ook, wat voor ons raar is aangezien ze denk ik geen tekorten heeft. we hebben een speciaal voedings advies van de kliniek gekregen. ze krijgt daarnaast ook magnesium poeder en pavo elite bijgevoerd en er hangt een liksteen in de stal.

Gefeliciteerd! Je hebt een topic van bijna 10 jaar oud uit de krochten van bokt gepeuterd *\o/*

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 07:04

Koper schreef:
Gefeliciteerd! Je hebt een topic van bijna 10 jaar oud uit de krochten van bokt gepeuterd *\o/*

Waar is die vindt ik leuk knop nou??
Ik moet echt even melden dat dit geweldig is!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 07:28

Cowgirl schreef:
Ik weet niet of het per se een te kort aan iets is. Mijn paarden en andere van de stal(bijna iedereen) deed het afgelopen winter ook.

En dat terwijl iedereen een liksteen heeft(de loopstal met mijn paarden zelfs 3 verschillende w.o een himalaya en een rode), genoeg ruw en krachtvoer kregen.

Je zou weer een liksteen op kunnen hangen, eigenlijk moet elk paard gewoon bij zo'n steen kunnen komen.

Volgens een dierenarts die ik ken doen ze het ook uit verveling. Mijn pony stond ergens gestald waar ze het allemaal deden. Zelfs hij. Thuis nooit gedaan. Ze hebben door dure likstenen die volgens hun alles bevatten. De mijne heeft thuis nog 1 kuil gegraven naar ik ben hem meteen leem en veendrenkstof gaan bijvoeren en heb verder geen gaten meer gezien. Tevens deed het hem goed dat hij weer samen met andere mocht staan en 24/7 buiten.