Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
JoviBan schreef:marleen_usar schreef:Ik weet niet van wie die shetten zijn maar ik voer ze niet.
Wat raar? Je paard loopt bij andere paardjes in de wei, maar je weet niet wie de eigenaar is? Heb je hier dan helemaal niet met de eigenaar van de wei over gesproken?
Zou ik toch maar eens doen dan, en dan contact opnemen met de eigenaar van de shets, zodat jullie e.e.a. kunnen afstemmen, afspreken en regelen.
Paardje532 schreef:Marleen,
Als je die hoeveelheid b.v. om 20.00 uur voert, ga maar een paar keer om 08.00 s'ochtends langs om te kijken wat er nog aan hooi te eten ligt. Daarmee moet jou paard de volgende 12 uur mee doen, o.a. om warm te blijven en de darmen in beweging te houden. Wedden dat er geen sprietje meer overblijft na een halve dag?
Wat weegt jou paard? Hij was recentelijk op de clinic en veels te mager, dus hebben zij hem zeker op de weegschaal gezet. Wij kunnen heel makkelijk uitrekenen wat hij minimaal aan hooi moet hebben per dag als je dus blijkbaar niet onbeperkt hooi wil geven. Wat weegt Usar?