Zoals ik al eerder zei, het ene product helpt beter bij het ene paard en het andere bij 'n ander paard
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Letizia schreef:Via welke site bestel je dat, ben hier ook al 'n paar keer naar opzoek geweest, maar kon het zo gauw niet vinden, nooit problemen met de doanne gehad?
De euro ligt btw momenteel rond de $1,48, heel voordelig dus

*
Letizia schreef:Hier in nederland betaal je voor Equine Cortaflex HA Solution 946ml (dat bedoel je toch?) €87,- excl verzendkosten (a €6,-)
En in engeland ong. €66 en dan komt er nog ong €15 verzendkosten bij, dus scheelt ruim 'n 10tje

runningkawa schreef:Kawa lust het alleen maar met slobber van de subli...
Als ze ooit stoppen met dat te maken heb ik een probleem
runningkawa schreef:Primeval is gewoon gelatine. Als het werkt kun je beter gelatine poeder kopen, ben je goedkoper uit
Citaat:In Primeval gelatinaat zit geen glucosamine maar collageen hydrolysaat. Dit zou veel potenter dan glucosamine moeten zijn. Ik adviseer de Primeval gelatinaat omdat ik er goede ervaringen mee heb.

Citaat:De werkzame dosis bij een volwassen warmbloed is 7.500 mg per dag, maar daarbij dient onderstreept dat het werkelijk om 7.500 mg zuivere glucosamine moet gaan. Glucosamine sulfaat wordt namelijk gestabiliseerd door middel van een zout (kaliumchloride). Wat doorgaans glucosamine wordt genoemd, bevat in werkelijkheid 25 tot 35% kaliumchloride. Zelden of nooit wordt hiervoor gecorrigeerd, zodat de meeste supplementen 25 tot 35% minder glucosamine bevatten dan de producent claimt. GlucoHorse daarentegen houdt wel degelijk rekening met de aanwezigheid van het zout, en levert per dagdosering 12.000 mg gestabiliseerd glucosamine sulfaat. Na aftrek van de aanwezige kaliumchloride en het appel-aroma, blijft een totaal van 8.600 mg zuivere glucosamine over. Daarmee wordt de minimale dosis ruimschoots geleverd, meer nog, om toevallige verliezen tegen te gaan, wordt dagelijks een reserve van 1.100 mg aangeboden.

maikeltje schreef:Ik volg dit even, heb nu ter ondersteuning voor mijn paard een pot glucosamine-chondroitine? besteld. Na een week of 6 zou ik resultaat moeten zien. Ik ben heel benieuwd.
edit: heb even nagekeken, is van Animal Pharma.
Iemand al ervaringen hiermee?

, voor de prijs hoef ik het niet te laten maar het moet wel iets toevoegen.