Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:EQuiral gebruikt in haar voeders inmiddels geen E-nummers meer.
Wel even goed kijken want de ingredienten staan vaak op een sticker die onderop de zak is geplakt bij pavo (met hele kleine lettertjes
), soms staat op de verpakking (of er hangt zo'n los flapje aan de verpakking) alleen welke granen erin zitten, dan staat dus op de sticker nog een keer alle ingredienten, dan wel volledig.
E nummertjes ontdek ik ook niet want pavo gebruikte op die zak merriebrok geen nummertje maar gewoon de afkorting BHT
xlaurax schreef:Jaaaaa, ik heb ook antwoord van Equiral gekregen op mijn vraag of equiral de schadelijke E nummers bevat.Citaat:EQuiral gebruikt in haar voeders inmiddels geen E-nummers meer.
Dibah schreef:Nee, dit is speciaal voor diervoeders. Mail anders even naar MARSTALL dan kan je het zelf vragen. Het is echt een super zuiver voer.

maar wat voor uitwerking kan zo'n E- nummer geven?
IngLio schreef:Gister op de zak van Pavo Nature's best gekeken... kon geen E-nummer ontdekken, iemand anders wel?
Heb Pavo een soortgelijke mail gestuurd...
Heb nog geen antwoord van Marstall, maar Dibah weet van Marstall zelf dat er geen E-nummers in zitten. Het is dan ook minder lang houdbaar als anders voeders...
Ik wil wel even op de zakken kijken als je dat graag wilt weten of het erin zit? ik ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar, geen zin om mijn paard te vergiftigen nml
Tallie_Ho schreef:IngLio schreef:Gister op de zak van Pavo Nature's best gekeken... kon geen E-nummer ontdekken, iemand anders wel?
Heb Pavo een soortgelijke mail gestuurd...
Heb nog geen antwoord van Marstall, maar Dibah weet van Marstall zelf dat er geen E-nummers in zitten. Het is dan ook minder lang houdbaar als anders voeders...
Welke nature's best heb je nagekeken? De Muesli? Mijn fjord krijgt namelijk dagelijks muesli en pavo LigaIk wil wel even op de zakken kijken als je dat graag wilt weten of het erin zit? ik ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar, geen zin om mijn paard te vergiftigen nml