Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:EQuiral gebruikt in haar voeders inmiddels geen E-nummers meer.
xlaurax schreef:Jaaaaa, ik heb ook antwoord van Equiral gekregen op mijn vraag of equiral de schadelijke E nummers bevat.Citaat:EQuiral gebruikt in haar voeders inmiddels geen E-nummers meer.
Dibah schreef:Nee, dit is speciaal voor diervoeders. Mail anders even naar MARSTALL dan kan je het zelf vragen. Het is echt een super zuiver voer.
IngLio schreef:Gister op de zak van Pavo Nature's best gekeken... kon geen E-nummer ontdekken, iemand anders wel?
Heb Pavo een soortgelijke mail gestuurd...
Heb nog geen antwoord van Marstall, maar Dibah weet van Marstall zelf dat er geen E-nummers in zitten. Het is dan ook minder lang houdbaar als anders voeders...
Tallie_Ho schreef:IngLio schreef:Gister op de zak van Pavo Nature's best gekeken... kon geen E-nummer ontdekken, iemand anders wel?
Heb Pavo een soortgelijke mail gestuurd...
Heb nog geen antwoord van Marstall, maar Dibah weet van Marstall zelf dat er geen E-nummers in zitten. Het is dan ook minder lang houdbaar als anders voeders...
Welke nature's best heb je nagekeken? De Muesli? Mijn fjord krijgt namelijk dagelijks muesli en pavo LigaIk wil wel even op de zakken kijken als je dat graag wilt weten of het erin zit? ik ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar, geen zin om mijn paard te vergiftigen nml