Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

jjs schreef:Waarom zou het niet als hoofdvoer kunnen geven?
Als je de gehaltes vitaminen en mineralen vergelijkt op de Pavo site met andere producten van Pavo, dan scheelt dat helemaal niets.
Lijkt me dus een verhaal wat niet klopt.
nancyimka schreef:Dit is wat ze tegen mij zeiden hoor. Ik neem het ook maar aan van hun. Ze zijn groot afnemer van Pavo dus ze zullen wel weten. En als hun zeggen dat de vitamine er in niet zo groot is ga ik er vanuit dat ze weten waar ze het over hebben
Djilan schreef:nancyimka schreef:Dit is wat ze tegen mij zeiden hoor. Ik neem het ook maar aan van hun. Ze zijn groot afnemer van Pavo dus ze zullen wel weten. En als hun zeggen dat de vitamine er in niet zo groot is ga ik er vanuit dat ze weten waar ze het over hebben
Ik zou anders (in dit geval) niet zomaar uitgaan van wat een voerhandelaar zegt. Waarom kijk en vergelijk je zelf niet even op www.pavo.nl ?
Staan de belangrijkste voedingswaardes en kun je het zelf beoordelen...
nancyimka schreef:Dit omdat ik weet dat hun al de nodige ervaring hebben met Pavo. Er zijn vaak zat ook georganiseerde avonden daar van Pavo. Dus dit zullen ze niet voor niks zeggen. Ze heeft ook niet gezegt dat het slecht voer is maar als ik een heel compleet voer met hoge vitamines wil geven kon ik beter Hartog voeren. Ik doe namelijk niet veel met mijn fjordje (ivm peesblessure) en wil met zo min mogenlijk kracht voer een zo groot mogenlijk aantal vitamines binnen zien te krijgen
sabby schreef:ik gebruik Nature's Best als beloning nu..en af en toe beetje door de appeltje en wortels (ze is pas 14 maanden maar krijgt nog geen hooi ofzo bijgevoerd vandaar)..
Mijne doet er een moord voor i.t.t die van Cerevit.
Ik heb de Nature's best nu als actie (/promotie) verpakking: 3 kg voor 2.95! is mooi om t uit te proberen dacht ik zo
)
We moesten kijken naar de gehalten van de verschillende granen die erin zitten. Ik schrok een beetje van de hoeveelheid brok in verhouding tot de granen, maar dit maakt het voer wel tot een totaalvoer. Aan de brokken zijn namelijk de vitaminen en mineralen toegevoegd.
Charos schreef:Hier kost het 10,90
(Kregen we daar als kennismakers vervolgens ook nog een emmer Nature's Best
)Djilan schreef:nancyimka schreef:Dit omdat ik weet dat hun al de nodige ervaring hebben met Pavo. Er zijn vaak zat ook georganiseerde avonden daar van Pavo. Dus dit zullen ze niet voor niks zeggen. Ze heeft ook niet gezegt dat het slecht voer is maar als ik een heel compleet voer met hoge vitamines wil geven kon ik beter Hartog voeren. Ik doe namelijk niet veel met mijn fjordje (ivm peesblessure) en wil met zo min mogenlijk kracht voer een zo groot mogenlijk aantal vitamines binnen zien te krijgen
Bedoel je hiermee dan dat in het hele Pavo assortiment te weinig zit of alleen in de Nature's Best?
Lermy schreef:Natures best is niet echt een vervanging van brok!!
Er zitten geen eiwitten en geen suikers in, dus eigenlijk alleen maar geschikt voor sobere rassen (of paarden met een voedingsprobleem).
Als het paard moet werken, zit er in deze muesli te weinig voedingswaarde. Dan zou Cerevit beter in de buurt komen.