Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
natuurlijk en ik klop het gelijk af)
te zijn, die van mij is het het hele jaar door, maar het rijden gaat al een week goed
!
tja dat is gewoon lastig opruimen, verder stoor ik me er niet aan. Mijn stalgenoten zijn het inmiddels gewend en vragen alleen doodleuk "Goh, is ze weer hengstig?"
cellavie schreef:Ben ik weer.
Na Moody Mare en NAF Relax geprobeerd te hebben, ga ik nu "hardere maatregelen" treffen
Deze week is de DA geweest. Ze heeft haar opgevoeld en de baarmoeder en de eierstokken vertonen geen afwijkingen.
Ze heeft nu dus een recept geschreven voor Regumate (eindelijk.....) heb het nog niet binnen maar ben echt ontzettend benieuwd of dit gaat werken. Het kost ff wat maar hopelijk heb je dan wel wat.
In mijn geval is mijn conclusie dat homeopathie helaas niet heeft geholpen.
Hopelijk hebben jullie iets aan deze informatie
Jeddah schreef:Dank je dat je het nog even m,eldt. Ik hoop dat de regumate gaat werken. Mag/kan je dat ook langdurig geven?
Succes!
. Petra83 schreef:Houd er wel rekening mee dat je als je wil starten een dispensatieverzoek moet aanvragen bij het KNHS en dat Regumate erg duur is!
Petra83 schreef:Cellavie: je moet ook goed kijken hoe je toediend, het liefst namelijk met handschoenen. het is zulk sterk spul dat als je het aan je vingers krijgt ook jou hormoonhuishouding in de soep kan raken!
Nouvel schreef:Mijn veearts gaf aan dat ze in principe regumate niet voor een langere periode willen voorschrijven vanwege het kostenplaatje...