Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
... vandaar dat je brood altijd beter kunt drogen voordat je het voert!
loveprince schreef:nou goed er is nog steeds niemand die met een bewijs aankomt.en aan al die verhalen en vergelijkingen heb ik wijnig.
als ik 2 veeartsen bel en ze zeggen allebij iets anders kom ik ook niet verder. en brood met shag vergelijken??? oke het zal wel bedankt voor je uitleg
Pellie schreef:hij haalt al meer dan genoeg suikers uit gras, meer dan goed voor een paard is zelfs. een mens kan ook zonder suiker. zoals je leest zit er in voedingsmiddelen zelf al genoeg suiker en hoe heet dat spul ookal weer wat in het lichaam omgezet wordt in suikers?help ik kom er even niet op!!
loveprince schreef:nou goed er is nog steeds niemand die met een bewijs aankomt.en aan al die verhalen en vergelijkingen heb ik wijnig.
als ik 2 veeartsen bel en ze zeggen allebij iets anders kom ik ook niet verder. en brood met shag vergelijken??? oke het zal wel bedankt voor je uitleg
loveprince schreef:ik vind het altijd zo jammer dat iedereen iets anders zegt.daardoor wordt het zo verwarrend allemaal,zelfs de vee artsen zeggen verschillende dingen,de een zegt geef maar lekker brood en de anders zegt nee das slecht moet je niet doen.
dutske schreef:Pellie schreef:hij haalt al meer dan genoeg suikers uit gras, meer dan goed voor een paard is zelfs. een mens kan ook zonder suiker. zoals je leest zit er in voedingsmiddelen zelf al genoeg suiker en hoe heet dat spul ookal weer wat in het lichaam omgezet wordt in suikers?help ik kom er even niet op!!
insuline?

Botervlieg schreef:Nou, hou het dan lekker simpel voor jezelf:
heb je ooit brood (en brokken en kuil enz. , maar daar gaat het hier niet over)
op de steppe of in een andere natuurlijke omgeving voor paarden zien groeien?
Santos_ schreef:Je kan ook gewoon iets aannemen toch als de meerderheid het zegt?

loveprince schreef:Botervlieg schreef:Nou, hou het dan lekker simpel voor jezelf:
heb je ooit brood (en brokken en kuil enz. , maar daar gaat het hier niet over)
op de steppe of in een andere natuurlijke omgeving voor paarden zien groeien?
heb je ooit iemand op de steppe in het wild, paard zien rijden of naar een veearts zien gaan of bekapt zien worden?
) te maken?