Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zera schreef:Hoi..
Ik heb een merrie van 2 jaar, en ze krijgt een pak hooi per dag en bijna 5 kilo brok per dag.. Ze krijgt ook op dit moment om de 2 maanden een wormkuur(allemaal verschillende)..Maar ze word niet dikker
Hebben jullie tips voor me wat ik haar eventueel nog bij kan geven
Zera schreef:@ dicdee.. Als ik haar minder brokken per dag ga geven dan word ze nog smaller en zoals ik al zei het is niet goed te zien op de foto's.. Ik verdeel die 5 kilo brok ook in 2 porties die krijgt ze egt niet in 1 keer..
Ik gebruik eigenlijk altijd verschillende wormkuren.. Meestal aan het einde en het begin van het jaar is het dezelfde wormkuur..
)Dus waarschijlijk krijgt ze nog veel meer dan die 5 kilo.
!!Tegen een goede wei valt absoluut niet tegen aan te voeren!!Zera schreef:Wat voor hooi we haar geven dat is onbekend, we halen dat altijd bij de boer.. Ze heeft in ieder geval geen wormen dat heb ik nagekeken.. Maar ze groeit op dit moment weer flink..
Maar ze staat nu sinds gister op een volle wei met veel gras en ik voer haar op dit moment alleen brokken bij want hooi dat eten ze neit op