Equitop Myoplast

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Re: Equitop Myoplast

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 19:57

Ik begin ook enthousiast te worden, maar ik twijfel door de prijs..
Denken jullie dat het ook baad heeft bij een paar wat een rugblessure heeft gehad en hierdoor zijn rugspieren duidelijk mist..?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 20:52

Jazeker, dat durf ik wel te zeggen Ja. Ik zou dan tijdens de opbouw van de training de dosering hoog houden (50g, 2 schepjes), je doet dan een maand met een pot, en daarna bijv. nog 1 pot opmaken met 1 schepje per dag. Dan ben je 3 maanden verder en kun je bespiering onderhouden door je training en goed voer.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 21:53

Dat is juist de reden waarom Harm het krijgt en kreeg......ben vanavond weer begonnen, ga m zo eens even de komende vier weken doorhelpen. Beetje errug druk schema opgesteld voor m, dus beetje extra hulp is meer dan welkom!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 18:20

Ik wordt steeds enthousiaster, blíjf maar positief verschil opmerken Pling

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 18:53

Weet je wat nou raar is? Harm krijgt het nu drie dagen en hij loopt als de brandweer!!! T kan toeval zijn maar dit was dus vorige keer ook en toen zei ik neee dat kan niet, je kan niet zo snel iets merken, maar t doet echt iets met m. Het lijkt erop of hij veel minder "last van zijn lijf" heeft en dus over de hele lijn makkelijker loopt!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 19:06

Bij Shine merk ik het nu écht in de bespiering, vooral de halsaanzet voor de schoft, en rond de broekspier. Tijdens de training merk ik dat ze de lengtebuiging beter en makkelijker oppakt (travers, appuyementen) en ze lijkt wat 'explosiever' in de positieve zin van het woord.

Tess krijgt het ook, al net zo lang als Shine maar dan de helft minder. Daar merk ik geen verschil in die je puur op de Equitop toe kan schrijven, aangezien we haar nog niet in deze mate van training hebben gehad en dus geen 'vergelijkingsmateriaal' hebben. Dat ze makkelijker wordt is ook zeker te danken aan het feit dat ze nu vaker, regelmatiger en harder aan de bak moet Duivel

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 22:30

En hij liep weer super goed! Heel makkelijk rond, al snel zelfs aan de diepe kant (voor Harm echt uniek) en daarna dus aan het oprichten gewerkt. Deed ie ook erg goed en dan merk je ook meteen dat een middendraf er stukken beter uit komt, hij laat me honderd keer makkelijker zitten, ik heb echt heerlijk gereden!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 19:42

ik heb vandaag ook een pot besteld, ben heel benieuwd hoe hij het erop gaat doen. Bevalt het jullie nog steeds?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:44

Bij mij wel, Harm heeft zaterdag een fikse wedstrijd gelopen, zondag op de wei en maandag vrij, meestal hoef ik er dan de dag erna echt niet zomaar op te stappen en ermee weg te rijden...dat levert wat strijd op, nu dus niet. Hij zit duidelijk beter in zijn vel en heeft gewoon nergens last van!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 12:27

Ik kan deze zomer voor het eerst doortrainen EN heel de dag in de wei combineren. Voorheen moest ik op 1 van de 2 concessies doen anders was ze vreselijk moe. Ook kan ik minderen met voer. Voorheen gaf ik zomers wel 5 kilo (+ volle wei), anders hield ze het niet vol. Nu maar 1,5 en wat mueslie

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:49

is er bij jullie iets bekend over het feit dat paarden heter kunnen worden door dit spul?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 21:00

Shine eet slecht, altijd erg langzaam en als ze een nacht op stal staat is het de volgende morgen wel op (eigenlijk wel goed dus, want ze eet haar krachtvoer erg verdeeld op Ja), maar nu ze 's nachts op het land staan krijgt ze minder binnen. Ik voer nu dus wat minder en zorg dat ze alle korrels binnenkrijgt, maar ik merk wel dat ze niks tekort komt. Ze lijkt dus wat meer energie te hebben op relatief minder voer plus equitop, maar niet op een hete manier. Ze is nog net zo scherp als anders, maar lijkt meer uithoudingsvermogen te hebben, meer kracht. Maar ze wordt er niet erg kriebelig op hoor!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:08

Ok.. Ik vroeg het me af. Ik ben heel benieuwd hoe mijn paard het over 2 weken doet.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 07:44

Nee dat is juist het positieve van dit spul. Er wordt wel gezegd dat dit vergelijkbaar is met inspuiten van anabolen maar dan zonder al de bij effecten zoals inderdaad het heter worden en "mannelijk" gedrag. Ik merk aan Harm echt niets hoor dat ie heter wordt, maar hij zit gewoon zoveel beter in zijn lijf, dat is wel overduidelijk!!!

jestop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:18

en Ymke heb jij al verschil gemerkt?Ik wil het misschien ook gaan gebruiken. Mijn paard heeft gisteren wel al een anaboleninjectie gehad (heeft een knieblessure) zodat ze wat sterker wordt maar misschien wil ik binnenkort ook Myoplast gebruiken. Hoelang doe je met zo'n pot?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:18

ik ben nu geloof ik een week bezig, het lijkt of er al wat veranderd, voornamelijk in het forser worden. Maar dit kan ook goed zijn dat je het wilt zien natuurlijk. Met rijden heb ik nog niet zoveel verschil gemerkt, maar het is dan ook te warm om veel te doen.

Mandyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 22:02

Het is raar maar mijn paard lijkt ook wel soepeler te zijn. Hij krijgt dus ook die vit e/sel in vrij hoge dosis dus dat kan het ook zijn. Verleden week heb ik niet kunnen rijden ivm wolfkiezen getrokken. Nu heb ik van de week weer gereden met hackamore maar wat lieptie lekker! Normaal als ik een week niet gereden heb, heb ik een week nodig om op gang te komen. Ik kan nog niet zeggen of hij nou opeens gespierder wordt maar ik geef het nog maar een week of 2.5. Mijn instructrice vond em ook lekker lopen. (hihi ik heb nog niet gezegd dat ie dit krijgt daar wacht ik nog even mee)
Ik geloof niet dat mijn paard er heter van wordt. Hij was van de week wel erg blij maar dat kwam daar niet door. Kortom ik blijf dit nog wel even voeren. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:01

Hoe lang doe je eigenlijk ongeveer met zo'n pot? En vinden jullie dit supplement ook echt het bedrag waard Lachen ?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 09:25

Hoe lang je ermee doet hangt van de dosering af Ja. Als je volle dosering geeft (50g p/d = 2 schepjes) doe je er een maand mee, geef je 'onderhouds' dosis (1 schepje p/d) dus 2x zo lang.

Ik vind het het geld dubbel en dwars waard!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 09:59

wat ik mij afvraag hè, ik heb deze topic ff doorgelezen, en die myoplast is op paarden afgestemd. heb je dit soort dingen ook voor mensen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:47

Ja, volgensmij heb je ook van die poeders enzo voor spieropbouw. Ligt ook in reformwinkels enzo.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 14:51

bizar eigenlijk hè. dit bestaat toch vooral uit enzymen heb ik het goed? en wordt gegeven aan paarden die wat extra's nodig hebben na ziekte enzo. zijn er dan ook mensen die dit hun gezonde paard geven?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 15:02

Ja ik, Harm is op dit moment super gezond en in bere conditie maar kan wel wat extra's gebruiken. Heeft het best zwaar gehad met eerst de Eper Vierdaagse en afgelopen weekend de Kievittrofee, dus die heb ik op een pot gezet om m daarmee te kunnen ondersteunen. Maar hij mankeert eigenlijk niets nu!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 18:03

Pellie schreef:
bizar eigenlijk hè. dit bestaat toch vooral uit enzymen heb ik het goed? en wordt gegeven aan paarden die wat extra's nodig hebben na ziekte enzo. zijn er dan ook mensen die dit hun gezonde paard geven?

ik denk dat het ook geschikt is voor gezonde paarden om het helpt bij spieropbouw en er toch genoeg paarden rondlopen die meer spier kunnen gebruiken op de juiste plekken.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:46

nou ik ben bijna geneigd om ook een pot te kopen, gam is wat spekkig aangelegd. misschien kan hij dat iets meer omzetten naar spieren. ben pas weer begonnen met trainen want ik heb 3/4 jaar geen rijbak gehad. alleen buiten gereden en nu is hij zo krom als een hoepeltje Nagelbijten / Gniffelen we bouwen het heel langzaam op want als ik hem ook nog eens vaker als 2 á 3 keer in de week train, wordt hij vervelend met rijden. dus moet een beetje schipperen hè? Lachen