Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik zou dan tijdens de opbouw van de training de dosering hoog houden (50g, 2 schepjes), je doet dan een maand met een pot, en daarna bijv. nog 1 pot opmaken met 1 schepje per dag. Dan ben je 3 maanden verder en kun je bespiering onderhouden door je training en goed voer.
), maar nu ze 's nachts op het land staan krijgt ze minder binnen. Ik voer nu dus wat minder en zorg dat ze alle korrels binnenkrijgt, maar ik merk wel dat ze niks tekort komt. Ze lijkt dus wat meer energie te hebben op relatief minder voer plus equitop, maar niet op een hete manier. Ze is nog net zo scherp als anders, maar lijkt meer uithoudingsvermogen te hebben, meer kracht. Maar ze wordt er niet erg kriebelig op hoor!
?
. Als je volle dosering geeft (50g p/d = 2 schepjes) doe je er een maand mee, geef je 'onderhouds' dosis (1 schepje p/d) dus 2x zo lang.Pellie schreef:bizar eigenlijk hè. dit bestaat toch vooral uit enzymen heb ik het goed? en wordt gegeven aan paarden die wat extra's nodig hebben na ziekte enzo. zijn er dan ook mensen die dit hun gezonde paard geven?
we bouwen het heel langzaam op want als ik hem ook nog eens vaker als 2 á 3 keer in de week train, wordt hij vervelend met rijden. dus moet een beetje schipperen hè?