Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mystica schreef:Om antwoord te geven op je vraag. Als je paard te veel biotine krijgt, werkt het spul niet.
Alytje schreef:Mijn DA en hoefsmid zeggen dat het weinig tot niks helpt...
In het voer van mijn paard zit al extra biotine en de hoefsmid vond zijn hoeven snel groeien dus hij had waarschijnlijk geen tekort.
En idd zonde als ik dan iets ga voeren wat mijn paard niet nodig heeft
Alleen de hoeven goed vochtig houden zou helpen volgens de DA.
Smystique schreef:Mystica schreef:Om antwoord te geven op je vraag. Als je paard te veel biotine krijgt, werkt het spul niet.
Lijkt me niet helemaal juist.
Je kan wel teveel gaanm voeren, maar dit wordt gewoon weer afgevoerd via de natuurlijke weg.
het lichaam neemt datgene op wat hij nodig hebt. En scheidt uit wat teveel is.
zonde van je investering dus.
Citaat:Om antwoord te geven op je vraag. Als je paard te veel biotine krijgt, werkt het spul niet.
Kiftje schreef:Hallo, 'k heb eigenlijk een vraagje, het gaat wel niet over biotine, maar misschien zijn er hier ook wel mensen die het weten.
Mijn paardje is gevoelig voor hoefbevangenheid en ik hou het gras en het fructaangehalte dus goed in het oog. Maar ik vroeg me af (is mss een domme vraag maar 'k wou het toch eens weten) of hooi dan ook geen kwaad kan?
Het is wel gedroogd, maar het is en blijft toch gras en de eiwitten gaan denk ik niet verloren als het gras gedroogd is?Of toch?
Is hooi dat later is geoogst beter?
In ieder geval bedankt!
Citaat:5.000 mg per kilo