Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

merrieveulen schreef:ik maak elke dag gewoon een normaal voerrantsoen van brok, zemelen, haver en kruidenmuesli. kokend heet water erover, lekker laten trekken, en als het handwarm is voeren. je hoeft niet per sé kant en klare slobber te voeren, geweekte brok kan ook en zo hoef je het vaste voedingspatroon ook niet te veranderen. dus ja, je kunt 'slobber' gewoon dagelijks voeren. sommige paarden moeten er even aan wennen, maar dat heeft te maken met het feit dat het nat voer is ipv droog.

Dressuurgek schreef:Misschien een beetje off-topic...
Vindt alleen zo jammer dat die zakken alleen in zo'n grote verpakking kan kopen. Ik heb maar 1 paard en geef alleen slobber in de winter en dan krijg ik die zak echt niet op als ik 1 á 2x in week slobber ga voeren...Zijn er ook klein(ere) verpakkingen verkrijgbaar dus minder dan 20 kilo??
gouda schreef:Dressuurgek schreef:Misschien een beetje off-topic...
Vindt alleen zo jammer dat die zakken alleen in zo'n grote verpakking kan kopen. Ik heb maar 1 paard en geef alleen slobber in de winter en dan krijg ik die zak echt niet op als ik 1 á 2x in week slobber ga voeren...Zijn er ook klein(ere) verpakkingen verkrijgbaar dus minder dan 20 kilo??
De Subli slobber zat altijd in kleine zakken geloof 7.5 kilo. Misschien is dat wat?

http://www.subli.nl/Voederassortiment/n ... obber.html