Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lletam schreef:Wie voert er nog meer Pavo fibrebeet? Mijn net iets te slanke kwpner mag dus een beetje aanzetten. Pavo adviseert zelf 100 gr per 100kg lg, lijkt me vrij veel?
Helaas eet hij geen balancers en mixen (Equilin, Metazoa) dus nu terug op klassieke menu. Uiteraard i.c.m. onbeperkt en weidegang.
lletam schreef:Wie voert er nog meer Pavo fibrebeet? Mijn net iets te slanke kwpner mag dus een beetje aanzetten. Pavo adviseert zelf 100 gr per 100kg lg, lijkt me vrij veel?
Helaas eet hij geen balancers en mixen (Equilin, Metazoa) dus nu terug op klassieke menu. Uiteraard i.c.m. onbeperkt en weidegang.
Skessa_ schreef:Kan ik eerst een voer proberen?
Van een aantal producten hebben we kleine proefverpakkingen. Deze hoeveelheid is niet voldoende om te zien hoe jouw paard het erop doet, maar zijn puur bedoeld om te kijken of je paard het lust. Een proefverpakking kan je gratis aanvragen via het contactformulier.
Dit staat op de site van Pavo. En anders zou ik ze gewoon een mailtje sturen.
Glossy2009 schreef:Ik voor equifyt green power en pre active voor mijn merrie die weinig suiker en zetmeel mag.
Ze vind het heerlijk en doet het er goed op
dierenfan schreef:Ik zweer bij spoelders zero. Onze erg lastige eter vind het nog steeds fantastisch en komt er zelfs in het vroege voorjaar de weide terug voor af. Wat voor hem bijzonder is. Ze hebben 2 zero varianten
Cioccolato schreef:Equifirst healthy fibre?
Balte schreef:dierenfan schreef:Ik zweer bij spoelders zero. Onze erg lastige eter vind het nog steeds fantastisch en komt er zelfs in het vroege voorjaar de weide terug voor af. Wat voor hem bijzonder is. Ze hebben 2 zero varianten
Ik koop ook alles bij Spoelders, maar ja, voor mij is het hier gewoon achter de hoek. Voor de oudere paarden de senior en voor de anderen de Zero.