Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hootje schreef:Ik heb dit voer getest dus voer het al een tijdje aan een van mijn merries. Die doet het er goed op & blijft het ook goed eten! Ik ben tevreden met dit fijne product, de active+ is voor haar net ff too much maar dit product is super.
lotte002 schreef:Hootje schreef:Ik heb dit voer getest dus voer het al een tijdje aan een van mijn merries. Die doet het er goed op & blijft het ook goed eten! Ik ben tevreden met dit fijne product, de active+ is voor haar net ff too much maar dit product is super.
ah fijn om te horendus op deze musli worden ze niet 'heter' ?
Spenk schreef:Nouja lees op bokt maar hoeveel paarden knettergek worden op vitalbixdan kan er wel niks in zitten om heet van te worden maar er zijn best wat paarden die kennelijk reageren op een ingredient in de balancers.
lotte002 schreef:Hootje schreef:Ik heb dit voer getest dus voer het al een tijdje aan een van mijn merries. Die doet het er goed op & blijft het ook goed eten! Ik ben tevreden met dit fijne product, de active+ is voor haar net ff too much maar dit product is super.
ah fijn om te horendus op deze musli worden ze niet 'heter' ?
lotte002 schreef:zijn er al wat meer ervaringen over deze musli ? ik zit te twijfelen om over te gaan op deze musli
volgens voedingsadvies van vitalbix is deze musli erg geschikt voor mijn jonge ( energieke) merrie ze hoeft zeker niet meer energie te hebben en is vrij sensibel van zichzelf dus ben erg benieuwd naar ervaringen