Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaNdiii schreef:Ik voer de basic pure en de first care .
De basic pure maar een handje anders word het helaas niet opgegeten.
De firstcare een halve schep verdeeld over 2 voerbeurten.
Ondanks dat mijn paard het niet altijd even lekker vind doet ze het er wel goed op.
Sil1985 schreef:Heeft er iemand ervaring met de balancer vimi plus? Wordt dat makkelijk gegeten?
steefvicky schreef:Op mijn zak staat 75 g voor elke 100 kg lichaamsgewicht, terwijl bijvoorbeeld oerbalans maar 80 g is voor een heel paard.
Robin_Rikkie schreef:Ik kom even binnen vallensteefvicky schreef:Op mijn zak staat 75 g voor elke 100 kg lichaamsgewicht, terwijl bijvoorbeeld oerbalans maar 80 g is voor een heel paard.
Het kan zeker zijn dat dit erop staat, dan heb je nog de oudere versie van de Vimi plus! De vernieuwde versie die in de emmers (en inmiddels navulzakken) verkocht wordt, is veel geconcentreerder en hoef je inderdaad nog maar 20-25 gram per 100 kg lichaamsgewicht van te geven per dag
Capriootje schreef:Ik ben ook benieuwd naar ervaringen met de vimi plus. Twijfel om deze te gaan voeren aan mijn jonkies (2 en 3 jaar) icm de basic growth. Heb hele goede ervaringen met de basic growth en power muesli voor mijn vorige paard.
De 2 jarige staat nu nog op de pavo podo grow biks maar heb niet het idee dat dit nog passend is voor hem dus kijk toch even verder om die reden.
SteffiiY schreef:Hoi allemaal!
Ik ben benieuwd of er meer bokkers zijn die Florian Horsefood voeren? Ik ben er deze week mee begonnen en paard eet het goed. Het ziet en ruikt ook goed!Ben benieuwd of er al bokkers ervaring hebben met dit voer.
SteffiiY schreef:Hoi allemaal!
Ik ben benieuwd of er meer bokkers zijn die Florian Horsefood voeren? Ik ben er deze week mee begonnen en paard eet het goed. Het ziet en ruikt ook goed!Ben benieuwd of er al bokkers ervaring hebben met dit voer.
Rvdkeventing schreef:[/quote]Oei, dat is niet de bedoeling. Het voer is super gezond, niet veel van alles maar dit is niet de bedoeling. Wat gaf je dan
quote="Jonnekee"]Ik ben weer terug op mijn oude voer, paard viel er helaas van terug qua spiermassa en dat is alles wat je niet wilt…
Jonnekee schreef:Rvdkeventing schreef:Oei, dat is niet de bedoeling. Het voer is super gezond, niet veel van alles maar dit is niet de bedoeling. Wat gaf je dan
quote="Jonnekee"]Ik ben weer terug op mijn oude voer, paard viel er helaas van terug qua spiermassa en dat is alles wat je niet wilt…
Chyennevd schreef:Hallo, ik heb een vraagje. Ben een beetje aan het rondkijken voor goed voer. Mijn merrie wil altijd slecht aankomen. Nu was ik ook op florian horsefood terecht gekomen. Hoeveel voeren jullie van de Basic Growth? Ik kwam ergens tegen dat je voor een gemiddeld paard 4kg moet voeren (2 volle emmers). Klopt dit? dat betekent namelijk dat je met een zak van 16 kilo maar 4 dagen doet. Dit is dan best wel prijzig. Ik zat er dan aan te denken om te combineren met de power fit muesli.