Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Coentjuh schreef:Toevallig ben ik zelf ook op zoek en (tot nu toe) dit overzicht gemaakt. Misschien heeft iemand er iets aan.
Graanvrij voer met een laag suiker/zetmeelgehalte
Prijzen zijn 'ongeveer' en per 20 kg
* Aveve Fibre Cubes € 12,30
* Aveve Light Mix Zero € 13,55
* Aveve Sport Mix Zero € 15,25
* Subli Dieetmix € 17
* Mijten Hippalgo Zero € 21,65
* Cavalor Fiberforce € 23
* Cavalor Fiberforce Gastro € 24,67
* Pavo Care4Life € 26,39
* Equifit Pre Active € 18,41
* Equifit Green Power €20,25
Coentjuh schreef:petitparis schreef:Bevat de fiberforce geen spelt?
Hee daar heb je misschien een punt. Er zitten speltdoppen in. Verder beetje onduidelijk, weinig over te vinden.
Ik zal vanavond even de lijst aanvullen, misschien komen er nog wel meer dingen bij. Hartog Digest is een 'ruwvoer'?
Coentjuh schreef:Okay zet hem er vanavond of morgen bij, misschien komen er nog wel meer tips voor de lijst hierzo!
@ Marigo; Vraag je dit aan de TS of aan mij?![]()
ik zoek krachtvoer, heb nu Gerstemix (suiker 4,8%, zetmeel 29,6%) en die wil ik gaan vervangen. Balancer heb ik al namelijk: Pavo Vital
Toevallig ben ik bij St Hippolyt ook aan het informeren, zal ik hier ook weer neerzetten als ik antwoord heb. En heb ook toevallig / waarschijnlijk een EquiFyt-punt vrij dicht in de buurt gevonden. Iemand ervaring met EquiFyt en wat het verschil is tussen de soorten?
Coentjuh schreef:Mijn bijgewerkte minder mooie lijstje maar voor de liefhebbers:
Graanvrij voer met een laag suiker/zetmeelgehalte - Prijzen zijn 'ongeveer' en per 20 kg
* Aveve Fibre Cubes € 12,30
* Aveve Light Mix Zero € 13,55
* Aveve Sport Mix Zero € 15,25
* Subli Dieetmix € 17
* Horsefood Graanvrij € 18
* Equifit Pre Active € 18,41
* Equifit Green Power € 20,25
* Mijten Hippalgo Zero € 21,65
* Cavalor Fiberforce € 23 (zit waarsch toch iets van graan in, spelt?)
* Hartog Digest € 24 (ruwvoeder?)
* Cavalor Fiberforce Gastro € 24,67
* Pavo Care4Life € 26,39
* Glyx-Wiese Müsli St. Hippolyt € 28,13
* Equigard Müsli St. Hippolyt € 28,90
* Slueslimix Slobber € 33,27
office schreef:Wij voeren dit http://www.actionquality.nl/nl/assortim ... ic-nature/.
MRIIIS schreef:Mag ik hier iets vragen over Horsefood Graanvrije muesli? Ik heb een maagpatient die nu oa Pavo Ease en Excel krijgt, maar ik hoor goede dingen over graanvrij voeren. Nu vraag ik mij alleen wel af of de muesli van Horsefood voldoende energie bevat, vooral omdat de website aangeeft dat het geschikt is voor paarden met een lagere energiebehoefte. Zijn er hier mensen met ervaringen?