Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Change3x schreef:Ik ben sinds een aantal dagen begonnen met het geven van Amino Complex aan mijn 4 jarige. https://www.horseflex.nl/product/horsef ... o-complex/
Ik heb bewust voor een supplement gekozen waar niet nog meer vitamine E etc. toegevoegd is omdat ze dat al ruim voldoende krijgt door haar krachtvoer.
Mochten er geïnteresseerden zijn wil ik over een X aantal tijd wel posten of ik verschil merk!
xJennifx schreef:Ik was erg tevreden over de creatine van Pharmahorse maar volgensmij is deze uit het assortiment of niet leverbaar, dus heb nu een de BCAA van Pharmahorse waar ik ook erg tevreden ben en heb over het algemeen een losser bewegend paard.
Elco schreef:xJennifx schreef:Ik was erg tevreden over de creatine van Pharmahorse maar volgensmij is deze uit het assortiment of niet leverbaar, dus heb nu een de BCAA van Pharmahorse waar ik ook erg tevreden ben en heb over het algemeen een losser bewegend paard.
De creatine kan je heel goedkoop kopen bij de action..
Elco schreef:xJennifx schreef:Ik was erg tevreden over de creatine van Pharmahorse maar volgensmij is deze uit het assortiment of niet leverbaar, dus heb nu een de BCAA van Pharmahorse waar ik ook erg tevreden ben en heb over het algemeen een losser bewegend paard.
De creatine kan je heel goedkoop kopen bij de action..