Supplement Spieren (opbouw & verzuring)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Laurie87

Re: Supplement Spieren (opbouw & verzuring)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 18:44

Ik volg even!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 21:20

Ik ben sinds een aantal dagen begonnen met het geven van Amino Complex aan mijn 4 jarige. https://www.horseflex.nl/product/horsef ... o-complex/

Ik heb bewust voor een supplement gekozen waar niet nog meer vitamine E etc. toegevoegd is omdat ze dat al ruim voldoende krijgt door haar krachtvoer.

Mochten er geïnteresseerden zijn wil ik over een X aantal tijd wel posten of ik verschil merk!

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 21:56

Ik heb zelf goede ervaringen met Excell E van Equistro. Bevat o.a. vloeibaar vit E, selenium, lysine en magnesium. Het is wel vrij prijzig en het doseersysteem vind ik niet handig, maar het werkt goed bij paarden die bij inspanning snel verzuren en/of wat moeilijk spieren opbouwen. Ik voer daarnaast een kleine hoeveelheid sportbrok van Voermeesters (max 1/2 schep), wat muesli zonder suiker en een paar handjes lucerne (Subli). Het gaat om IJslanders die intensief getraind worden.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 22:01

Change3x schreef:
Ik ben sinds een aantal dagen begonnen met het geven van Amino Complex aan mijn 4 jarige. https://www.horseflex.nl/product/horsef ... o-complex/

Ik heb bewust voor een supplement gekozen waar niet nog meer vitamine E etc. toegevoegd is omdat ze dat al ruim voldoende krijgt door haar krachtvoer.

Mochten er geïnteresseerden zijn wil ik over een X aantal tijd wel posten of ik verschil merk!

Ik heb een emmertje aan mijn paard met PSSM gegeven maar ben nu even gestopt, merkte helaas geen verschil.
Ik ben benieuwd of ik ga het merken nu ik gestopt ben.
Ik geef nu sinds een paar dagen Muscle Impuls van Powerhorse.

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 22:23

Ik was erg tevreden over de creatine van Pharmahorse maar volgensmij is deze uit het assortiment of niet leverbaar, dus heb nu een de BCAA van Pharmahorse waar ik ook erg tevreden ben en heb over het algemeen een losser bewegend paard.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-20 22:39

Momenteel gaat ze erg lekker en krijgt steeds meer kracht en houdt het langer vol. Ik geef de vitamine E olie van horseflex omdat ik klaar was ook met alle poeders. En overdag weidegang (later dag en nacht).

Steeds stukje bij beetje krijg ik mijn oude paard weer terug, door het inspuiten, het trainen en wss ook de ondersteuning met voer. Ik ben iig erg blij want ik zat het toch wat minder rooskleurig in.

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 03:35

xJennifx schreef:
Ik was erg tevreden over de creatine van Pharmahorse maar volgensmij is deze uit het assortiment of niet leverbaar, dus heb nu een de BCAA van Pharmahorse waar ik ook erg tevreden ben en heb over het algemeen een losser bewegend paard.

De creatine kan je heel goedkoop kopen bij de action.. :j

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 04:26

Elco schreef:
xJennifx schreef:

Volgens mij valt een goedkoop product van de action (waarschijnlijk ook voorzien voor mensen) niet echt te vergelijken met een product van Pharmahorse := ik zou het iig niet aan m'n paard geven :+

Elco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 04:45

Elco schreef:
xJennifx schreef:

Volgens mij valt een goedkoop product van de action (waarschijnlijk ook voorzien voor mensen) niet echt te vergelijken met een product van Pharmahorse := ik zou het iig niet aan m'n paard geven :+[/quote]

Meerdere paarden doen het er anders super op, en qua samenstelling verschilt het niet veel..Maar wel fijner voor je portemonnee :D

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 06:15

Mijn jonge paard krijgt de Power Muscle Complex van HorseFlex. Is een heel compleet supplement met oa magnesium en vitamine E.

Heb advies gevraagd bij HorseFlex zelf en kreeg uitgebreid antwoord. Misschien je 'probleem' eens bij hun voor leggen?

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 06:21

Ik ben fan van mijten bodybuilder!
Mijn paard is losser dan ooit. Bouwt mooie spieren op en eet het ook nog eens graag.

Daarnaast heb je een volledig supplement dus dan kan je stoppen met los vitamine E voeren