Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joscaa schreef:Gastroscopie is niet gedaan en ga ik voorlopig ook niet doen mits het niet ernstiger word/hij aanzienlijk last krijgt. Pony is onwijs bang geweest voor alles en iedereen en is nu eindelijk opgeknapt, behalve dat de smid nog best een dingetje is keer op keer (maar met geduld en rust gaat het wel steeds beter), dus die "gekke" dingen wil ik nog even niet doen. Je doelt dan vooral op onderzoek naar maagzweren enzo denk ik toch, of denk je dat er nog iets anders uit zou kunnen komen?
Bedankt Jitske, ik ga er eens naar kijken. Fijn dat er ook bokkers met ervaring zijn, vind echte ervaringen altijd beter dan de mooie verkoop praatjes
BarbaLala schreef:Klinkt misschien vreemd omdat Cas geen senior is, maar probeer eens of seniores priores bijvoeren 2x daags het probleem verhelpt. Een zak kost iets meer dan 10 euro en als het werkt weet je dat binnen een paar dagen. Als dat een oplossing biedt weet je ook waar je verder moet zoeken.