Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Absolem schreef:maralyn schreef:
Waarom zonnebloem olie?
Klein beetje kosten besparing. Bij de jumbo verkopen ze 2 liter kannen voor 2 euro nog wat.
En daar krijg je aan lijnzaad olie maar een klein flesje van 250 ml voor.
En die olie gaat best wel hard er doorheen. De arabier krijgt ook wat namelijk. Toen de eigenaar zag hoe de vacht van titus er van opknapte wilde hij het ook aan Menno geven.
Het is niet zonder overwegen gegaan hoor. We hebben eerst gekeken hoe titus er op reageerde en het op gebouwd. Alles moest voorzichtig.
Maar ze doen het er uit stekend op.
Eens in de zoveel tijd krijgen ze een bakje met brokjes die hun systeem moet ondersteunen afval stoffen af te voeren.
jacqii schreef:Willen jullie mij helpen? Volgende week kom mijn bijna 4 jarige naar huis vanuit de zadelmak maker. Ik ben dus aan het bedenken wat ik ga voeren. Ik ben benieuwd wat jullie adviseren?![]()
Hier wat gegevens:
- Merrie van 1,70 hoog
- Hoeft niet aan te komen of af te vallen
- wordt straks max 2 keer per week gereden & 2 keer per week grondwerk/longeren.
- Wordt nu zadelmak gemaakt en krijgt een handje om niet overgeslagen te worden met voeren.
- Op stal wordt 3 keer per dag hooi of kuil gevoerd.
- 2 keer per dag bakje met voer (wat is dus zelf moet klaar zetten en bepalen wat erin moet)
Absolem schreef:maralyn schreef:
Waarom zonnebloem olie?
Klein beetje kosten besparing. Bij de jumbo verkopen ze 2 liter kannen voor 2 euro nog wat.
En daar krijg je aan lijnzaad olie maar een klein flesje van 250 ml voor.
En die olie gaat best wel hard er doorheen. De arabier krijgt ook wat namelijk. Toen de eigenaar zag hoe de vacht van titus er van opknapte wilde hij het ook aan Menno geven.
Het is niet zonder overwegen gegaan hoor. We hebben eerst gekeken hoe titus er op reageerde en het op gebouwd. Alles moest voorzichtig.
Maar ze doen het er uit stekend op.
Eens in de zoveel tijd krijgen ze een bakje met brokjes die hun systeem moet ondersteunen afval stoffen af te voeren.