Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
belle_boef schreef:Maar is het dan geen tijd om te stoppen als hij trager wordt? Is hij dan niet al bezig met et verwerken watje hebt gevraagd.
fransje23 schreef:Kun je niet een hooinet met de rijkere voordroog zo ophangen dat de half er niet bij kan maar jouw kasteel wel? Denk dat meer goede kwaliteit voordroog ipv het hooi meer aanzet dan wat dan ook.
Paard is neem ik aan wel goed ontwormt en tanden zijn gecheckt?
josie schreef:Pure feed condition, in twee versies te verkrijgen, anders even met Astrid overleggen, mocht deze versie nog niet voldoende zijn incombi met de speedibeet dan zou je bv coolstance cobra nog kunnen proberen.
De versie die je had van pure feed zit voor die van jou voor nu te weinig in.
Succes met je keuzes.
Mizora schreef:Ik zou het fijn vinden als je een schep zonnebloempitten zou kunnen wegen, ik kan me daar geen gewicht bij voorstellen. En gaat het om gepelde of ongepelde pitten?
Chesss schreef:Ik geef mijn reus van 1.85 horsefood refit energy brok. Hij is moeilijk op gewicht te houden en ook qua spieren. Hiermee absoluut niet, genoeg energie mooi in de bespiering en niet gek.