Ik heb het gisteren binnen gekregen. Had nadat ik contact met ze had gehad besteld. Voeradvies klonk goed, nu afwachten of het in de praktijk ook goed bevalt.
Wat ik wel een domper vond, is dat het in zakken van 20 kg zit, terwijl op de site 25 kg staat. Ik dacht dus 500 kg te hebben besteld, zodat het gratis geleverd zou worden. Maar heb nu maar 400 kg. Ben dus erg benieuwd naar de factuur, zal daar maandag gelijk over bellen. Want ik ben niet van plan verzendkosten te betalen. Dan moet er maar gezorgd worden voor een website met kloppende informatie.
Ben dus stiekem ook wel erg benieuwd naar de prijs per zak. Want als de prijs op de website wel klopt, en het is maar 20 kg, dan vind ik het voer behoorlijk prijzig.
Heb het een aantal maanden gevoerd maar ben gestopt. Paarden kregen meer jeuk. En deden het er gewoon niet lekker op.(vaak virusje, geen looplust. Sloom slecht in de spieren blijven) Meerdere malen contact gezocht om te overleggen met ze maar krijg gewoon op geen enkele manier contact met ze(mail, bellen en leverancier).
Dat is een van de redenen dat ik ermee gestopt ben. Zonder mezelf een voerexpert te noemen, wil ik toch graag weten wat er ongeveer inzit... ze reageert bijv erg op veel gerst