Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gambler21 schreef:Voor de staleigenaresse zou het eigenlijk handiger zijn om sochtends de slobber te geven, dan zou ik het smiddags rond 5 uur moeten aan maken voor de volgende ochtend 9 uur. Of avonds laat thuis aanmaken en dan sochtends voor het werk het naar stal brengen. Kan het trouwens bevriezen als je het snachts in de week laat staan?
Gambler21 schreef:Voor de staleigenaresse zou het eigenlijk handiger zijn om sochtends de slobber te geven, dan zou ik het smiddags rond 5 uur moeten aan maken voor de volgende ochtend 9 uur. Of avonds laat thuis aanmaken en dan sochtends voor het werk het naar stal brengen. Kan het trouwens bevriezen als je het snachts in de week laat staan?
gohya schreef:Minimaal 6 uur weken? pff das lang.Ik gebruik de Senioren Slobber van masters,ie is met koud water binnen een half uurtje helemaal goed. Ik doe op 1 schep slobber brokjes, 2 bekers water,ff roeren,ff laten staan en klaar is het.Voor de smaak gooi ik er een beetje muesly bij. Super goede slobber en snel klaar.
gohya schreef:Minimaal 6 uur weken? pff das lang.Ik gebruik de Senioren Slobber van Masters, die is met koud water binnen een half uurtje helemaal goed. Ik doe op 1 maatbeker slobber brokjes, 2 maatbekers water,ff roeren,ff laten staan en klaar is het.Voor de smaak gooi ik er een beetje muesly bij. Super goede slobber en snel klaar.
Gambler21 schreef:Dank je wel allemaal voor de reacties!
Ik maak me waarschijnlijk te druk erover en moet dat ook proberen los te laten.
Ik ga het tussen 17.00 en 19.00 klaarmaken met koud water voor sochtends 09.00 en middags om 12.00 klaarmaken met koud water voor savonds tussen 17.00 en 19.00 te voeren. Net voor het voeren gaat er wat grasmix en muesli door en als het nodig is nog wat water.
Anoniem schreef:Kan dit voer ook na bv een uur weken ( kokend/ heet water) gevoerd worden of is dit te optimistisch..
Anders kan ik t op stal klaarmaken?
Zo niet moet t thuis en moet ik het meenemen in een dichte emmer ofzo( hoe doen jullie dat?)