Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kverhage schreef:@ Maitestar23 Ik vind de andere 2 dan inderdaad ook beter klinken! Wat krijgt de merrie nu gevoerd?
Lindagek schreef:Vital Complete van Pavo
Dispar_Vulgo schreef:De prijs is wel altijd lastig vergelijken van alle producten, want de aangeraden hoeveelheden zijn zo verschillend per soort!
Duc_je schreef:Ik vraag mij altijd af of het echt nodig is om een vitamine brok te voeren als je kwalitatief goed ruwvoer geeft. Kun je niet eerst kijken hoe ze het daarop doet in de winter?
Sonja_vR schreef:Ik heb een tijdje weidemineral gevoerd
Deed ze het goed op en ze aten het hier graag
Inmiddels voeren wij een ander supplement ivm het koper wat wij in hogere mate moeten bijgeven ivm flink ijzeroverschot
Maar zou zo weer de weidemineral gaan voeren als de situatie het zou toestaan.
Of de naturmineral
Net zo eigenlijk
Jotoma schreef:Duc_je schreef:Ik vraag mij altijd af of het echt nodig is om een vitamine brok te voeren als je kwalitatief goed ruwvoer geeft. Kun je niet eerst kijken hoe ze het daarop doet in de winter?
Ik denk heel eerlijk dat je er niet aan ontkomt. Zie ook onze groente, daar zitten tegenwoordig ook niet alle voedingsstoffen meer in.
Inmiddels is geloof ik wel bekend dat bijv. magnesium al niet voldoende in ruwvoer zit, wat ook geldt voor vitamine e en selenium.
Ik heb iig een analyse laten doen omdat mijn paard alleen op hooi staat en wat hij dan mist omdat hij alleen al geen gras krijgt. Zodoende ontkom ik er in elk geval niet aan.
catootje schreef:Ben benieuwd wat het nu geworden is? En natuurlijk veel plezier gewenst met je nieuwe paardje!