Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
floorsil schreef:Ik weet niet of je het iets vind. Maar ik heb bij mijn kat met toendertijd puur lever gegeven als ondersteuning. Weer niet of het helpt. Voeding kan ik verder weinig tips over geven
anjali schreef:floorsil schreef:Ik weet niet of je het iets vind. Maar ik heb bij mijn kat met toendertijd puur lever gegeven als ondersteuning. Weer niet of het helpt. Voeding kan ik verder weinig tips over geven
Maar je kunt een paard geen lever te eten geven,want een paard is een vegetarier.In tegenstelling tot een kat,die een extreme vleeseter is.
MartineC1711 schreef:Mijn merrie is ook weer ziek helaas, voelde het al wel een beetje aankomen maar merk nu goed dat het weer mis is.. morgen starr ik dus ook weer met de hippochol.
Waarom vind je de relatie tussen lever en eiwit bijzonder Zinzi? Het wordt vaker genoemd:
http://www.voervergelijk.nl/informatie/ ... everziekte
Alhoewel ik het wel met je eens bent dat het beter is om zo weinig mogelijk suikers en zetmeel te voeren omdat dat ook juist te veel belasting geeft voor de lever..
Esja schreef:Hoi, ik heb nog een vraag aan jullie. Het is goed aan mijn paard te merken dat hij een flinke jas uit gedaan heeft en ik heb met rijden het gevoel dat zijn lichaam nog niet helemaal fijn aanvoelt. Nu is hij enkele keren door Ellen Kral behandeld na zijn maag, waarvan de eerste behandelingen heel fijn waren, maar na de laatste behandeling had ik juist het idee dat hij er juist minder door geworden was, dat was wel even schrikken toen, dus ik zie haar nu niet meer zo zitten. Weten jullie misschien iemand in zuid-holland, ik wil er ook nog wel heen rijden die mijn paard misschien een zetje in de goede richting kan geven?