rantsoen pony

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 06:40

pimaude schreef:
Bedankt nogmaals voor de input! Pony gaat naar de kliniek vanwege heftig staken onder het zadel zonder duidelijke reden, dus zal hier gaan vragen of bloedafname wordt aangeraden zodat ik ook haar voeding kan aanpassen op de pony!

Vervelend als je niet de oorzaak weet. Zo te beoordelen van de foto's is jouw haf goed in conditie, dus je voer zal waarschijnlijk niet het probleem zijn.
Ik hoop dat er meer duidelijk wordt in de kliniek.

Anoniem

Re: rantsoen pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 17:45

Kiekeboefje: het voegt weinig toe omdat ik de oorzaak van jeuk+diaree weet, en onder controle is. Dus dat hoef ik niet meer te proberen met het voer.

Janouk: ja ik hoop dat t meevalt!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 18:22

Nee maar het zou haar wel kunnen ondersteunen in periodes van stress. Mijne raakte vooral aan de dunne als ik bijvoorbeeld met zijn vriend wegging en zijn darmen hebben vorig jaar door bloedwormen een flinke klap gehad. En ze raken allebei wat jeukerig van het gras ook, het zijn allebei ook koudbloeden. En ik reageerde vooral ook nog voor mensen die dit topic later vinden tijdens het zoeken. Als je het goed onder controle hebt, dan snap ik niet zo goed waarom je advies erover wilde qua voer. Of was het omdat ze nukkig en niet goed in haar vel zit dat je om advies vroeg? Mijn twenter zit ook zeker beter in zijn vel, hij verhaart nu namelijk ook opeens weer meer sinds de oerbalans erbij kwam.
Hoe ging het kliniekbezoek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 23:45

Fenna: ah duidelijk! Dezelfde problematiek! Dan snap ik je reactie veeeel beter haha!

Kliniek staat op 11 juli gepland. Tijdens de priveles goede inzichten gekregen, dus ik geef mezelf een week voor ik besluit deze afspraak door te zetten of niet. Ik moet iets minder met emotie reageren op mijn pony en haar dingetjes.