paard wild geen bix meer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 18:39

elinexlevi schreef:
mvdende schreef:
Er is niets anders aan jou dan aan een "normale" camping gast. Melden aan de eigenaar als je iets ziet wat afwijkt. En daarna je er NIET meer mee BEMOEIEN! De eigenaren kennen hun paard beter dan jij, en weten in z'n geval prima Hoe ze dat moeten oplossen.

Bedankt voor uw reactie maar ik ben het hier zeker niet mee eens met een "normale" camping gast. U kent het verhaal er niet achter. Verder zal ik er niet op ingaan.

Nee, als jij het verhaal ook niet vertelt kunnen andere mensen dat onmogelijk weten.

En het is wil :o

nannyrana7

Re: paard wild geen bix meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 19:15

Het eerste waar ik aan denk is een maagzweer want dan eten ze ook nog gewoon hooi en meestal gaat wortel er ook wel in maar biks niet want daar hebben ze dan last van hebben het bij onze manege ook een keertje gehad en toen heeft het paard wat voor maag gekregen en toen werd het snel weer beter misschien daar op laten testen

elinexlevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-17 07:39

nannyrana7 schreef:
Het eerste waar ik aan denk is een maagzweer want dan eten ze ook nog gewoon hooi en meestal gaat wortel er ook wel in maar biks niet want daar hebben ze dan last van hebben het bij onze manege ook een keertje gehad en toen heeft het paard wat voor maag gekregen en toen werd het snel weer beter misschien daar op laten testen

Wow nee haar had ik zelf niet aan gedacht! Ik zal het eens even met de eigenaar er over hebben dankuwel!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 07:42

elinexlevi schreef:
ik zie net dat ik in de titel wild heb staan it moet natuurlijk wilt zijn haha sorry daarvoor! :P

Nee!

nannyrana7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-17 08:46

Nou ik hoop in ieder geval dat je het snel kan oplossen laat je ons wel even weten als jullie erachter zijn wat het is ben namelijk wel erg nieuwsgierig !!

elinexlevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-17 09:55

heb even met de eigenaar gepraat (ben inmiddels weer terug in nederland) Ze kreeg bix met een handje vitamine. De vitamine vond ze niet lekker en liet daarom al haar bix staan. Waarom ze het uit de hand wel wilde eten weet ik helaas niet.