Even onder m'n meeleessteen vandaan, ik bestel altijd bij hanvanvossen.nl. Volgens mij leveren ze door heel Nederland. Levertijd kan soms wat langer zijn maar ze sturen altijd een mailtje voordat jouw regio aan de beurt is zodat je nog op tijd kan bestellen.
Niet alles staat op de webshop, maar ze kunnen van Equifyt alles leveren. Doen ook niet moeilijk over de zakken in de schuur achterlaten enzo als je niet thuis bent. Ik ben heel blij met ze!
Killed
Geplaatst: 22-03-17 15:49
Loes'sCorner schreef:
@killed waarom week je het, haastige eter?
Als ik het niet week dan morst ze zeer veel, als het geweekt is niet meer
Anneke_HCS
Geplaatst: 10-04-17 16:31
Hier ook zeer goede ervaringen met Green Power. De paarden eten het ook heel graag hier.
Mocht er interesse zijn in Limburg, het volledige assortiment is ook via mij verkrijgbaar.
Mocht iemand de twee zakken willen ruilen tegen een zak hipro flexible Move...?
Nynke04
Geplaatst: 18-04-17 23:01
De mijne heeft nooit problemen gehad met eten, maar laat nu idd ook een deel staan. Hij eet het lekkere eruit en laat de grote brokjes liggen Smiddags krijgt ie vaak een geweekte portie, dan eet ie het wel. Maar meestal in delen. Ze staan hier ook net weer op de zomerweides, dus hij krijgt ook genoeg binnen via het verse gras. Als ie het nodig vind eet ie het wel op.
Vind het wel erg fijn voer en volgens mij reageert mijn paard er goed op. Hij had de laatste tijd nogal een dipje, maar is nu weer flink energiek!
Ik voer nu een tijdje equifyt. Paard met blessure. Zupa, pre active. Heb een erg aktief paard die wel flink gegroeit is. Nu ook gras natuurlijk. Maar twijfel nu juist over te stappen naar een vitaminekorrel van Lexa.
Woody2015
Geplaatst: 20-04-17 21:28
Ik heb zojuist 2 zakken besteld via paardenvoer.eu en verwacht ze volgende week donderdag. Ben erg benieuwd
Ow, hebben ze die nu wel. Heb vorige week pre active ontvangen en toen was er nog geen green power. Wel fijn bedrijf om te bestellen! Was een goede tip die ik hier was tegengekomen.
Ik geloof dat de Green Power zijn werk hier aardig begint te doen. Woensdag al een ijzer verloren tijdens een uitspatting met longeren. Gisteren wilde ik even een relaxt rondje bos. Nou, het heeft een kwartier geduurd voordat ik überhaupt de straat uit was, en uiteindelijk eigenlijk de hele rit strijd gehad. Dus vandaag maar even relaxen aan de lijn. Of in ieder geval, was dat ook de planning. Na 10 minuten als een idioot door de longeercirkel rennen en bokken, was er eindelijk een soort van ontspanning. Ik ben benieuwd hoe het morgen zal gaan met rijden