Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mizora schreef:Hoeveel geef je nu van ieder product? En dan bedoel ik grammen, alleen bij olie ml'ers. En bij alles dat meer dan allleen grondstof is, welk merk+exacte type gebruik je dan?
Want ik begrijp nu dat je voert:
magnesium
se+vit E
Monnikspeper
Vitalbix (daily complete?)
Lijnzaadolie
Haver
Kokosvet
Peen
Is dit het inderdaad?
En ze is dus mager, ppid met ir-klachten. Of zijn er nog meer medische factoren waar rekening mee gehouden moet worden?
LiesBakker schreef:Ik heb hetzelfde probleem met mijn paard hoewel die nog 10 jaar jonger is. Zodra hij gaat verharen, valt hij enorm af. Heb je al op Cushing getest? Mijn paard had het gelukkig niet. Tegenwoordig beginnen we al met veel hooi voeren zodra hij de eerste haren los gaat laten. Gelukkig houd hij erg veel van hooi. We zorgen dat hij altijd hooi tot zijn beschikking heeft en dat helpt tegen het afvallen.
Sokje_6 schreef:Hm, ik zou dat oude paard dat Seniores Priores kreeg niet als uitgangspunt nemen. Je zegt dat hij ribbig was, en slechte mest had. Logisch ook, als hij geen ruwvoer binnen kan krijgen. Dan verwacht je ook niet dezelfde buikvorm en mest als bij een paard dat wel grote hoeveelheden ruwvoer naar binnen werkt.
Proberen lijkt me niet zoveel kwaad te kunnen? Mocht je het niks vinden, dan stop je er gewoon weer mee.
Maar er zijn vast nog andere opties als je pulp en dergelijke echt wil vermijden