Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anoniem schreef:De mijne lijkt het goed te doen op de pharmahorse heb nu net de tweede pot besteld
Yontheke schreef:Ik voer al een aantal jaar de Glucosamine + MSM van Pharmahorse aan mijn HKO paard. Met af en toe een uitstapje naar iets anders. Ik heb de meeste resultaten met Pharmahorse.
Ook mijn jumpingpaard van 20 (die overigens geen vastgestelde artrose heeft) maar ooit al heel veel gesprongen heeft en nog steeds 1,05m loopt op concours ondersteun ik er ook mee.
Bij hem heb ik ook de pure Glucosamine (in combinatie met Biotine met MSM in) geprobeerd en de Arti-Base van Cavalor (wat ik niet te betalen vind) en hij doet het ook het beste op de Glucosamine/MSM.
De vorige eigenaars gaven hem duivelsklauw bij en toen reed ik hem ook al en vond ik hem ook niet zo fijn als dat hij nu is.
Ooit ook de Flexi4 geprobeerd. Wat een rotgoedje om te geven en daar merkte ik geen verschil op.
Anoniem schreef:Zijn er meer paarden die wat meer gaan kijken en loeren op glucosamine/msm?
De mijne is wat heter, wel goed handelbaar maar merk het wel duidelijk..
Ook wat feller (maar dat kan ook omdat ie zich beter wordt, hij gedraagt zich weer reuze mannelijk)
Of dat door de glucosamine/msm komt weet ik niet, maar het is wel opvallend