Veearts is hier kind aan huis vanwege een van mijn jonkies. Mijn oudje word dus ook maandelijks gezien.
Er is kortgeleden nog bloed getest van mijn oudje. En ze heedt geen tekorten.
Ik wou er niet al te veel over inwijden online. Maar mijn paarden hebben een aantal maanden op een plek gestaan waar ik ze niet mocht opzoeken. Niet zelf mocht voeren dat deed die man wel. Na fiks vechten met advocaat en politie en al heb ik mijn paarden kunnen ophalen. Mijn hengst was dusdanig vermagerd dat hij een fikse bloedwormbesmetting had. En daardoor zijn penis laten hangen. En vervolgens een penisverlamming gekregen (loopt ook een topic over hier).
Mijn oudje was ook extreem vermagerd. En is hierdoor al haar spier en vet kwijt geraakt geweest.
Zoals ik al zei word ze gelukkig vn lucht dik en is ze inmiddels netjes op gewicht! Alleen spieren komen niet terug met enkel eten. En daar zijn we al enkele maanden mee bezig.
Ik heb haar op pensioen gezet omdat in dacht dat ze er nooit overheen zou komen. Gelukkig blijkt dat niet waar en doet ze het weer ongelovelijk goed!
Ik wil er verder niet over inwijden hier. Via pb wil ik wel wat meer details geven.
Jee dat klinkt heftig TS! Wat een nare gebeurtenis om mee te moeten maken. Om niet in controle te zijn over je eigen paarden pffff. Had je andere topic indd ook gezien. Veel sterkte met het weer opbouwen.