Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:Sportbrok schappen kan niet. Als ze niks krijgt gaat ze enorm in nijd met haar buurvrouw. Die kunnen elkaar niet hebben tijdens voeren. Trappen tegen de stalwand ect. Als ze maar en klein handje krijgt is er niks aan de hand.
Huisvesting is van 10 tot 6 buiten en verder paddock of stal. Hier gaan we niks aan veranderen. We hebben het enorm naar ons zin op stal en pony is na 6uur ook echt wel klaar met de wei en staat voor het hek te koekeloeren.
Stoppen met de muesli kan wel. Goede vitaminebrok, tips? Marstall Force stond al goed aangescheven.
Bloedprikken is inderdaad een goede optie
BigBen schreef:Saaams schreef:Ik heb een hele goede osteopaat
Er bestaan geen goede osteopaten.
Dat wil zeggen, het kunnen best wel goede mensen zijn, maar osteopathie is kwakzalverij.
Saaams schreef:Er ligt na 6 uur nog geen brok in de stal. Dus daar gaat ze echt niet voor naar binnen.
Ik heb een hele goede osteopaat, ik ken mijn pony goed. Ik kan niet in haar kijken maar weet wel wat de juiste keuze is voor haar.
Ze was niet kreupel maar liep niet in tact. Op een schaal van 1-10 op kreupelheid was het nog geen 1. Na de behandeling en tot op heden loopt ze gewoon oke en lossen we dit rijtechnisch en dmv stretchoefeningen zelf op. Deze pony is geheel veranderd in training en het lichaam is nu mee aan het veranderen.
maikeltje schreef:Elco schreef:Heb bigben voor de zoveelste x maar weer eens getemd..Wordt er doodziek van, van die man met zijn betweterigheid.
Omdat jij je ergert ga je iemand temmen die een andere visie heeft dan jij? En je maakt het ook nog persoonlijk, heel apart.
Azmay schreef:Ik weet niet of jij weet wat osteopatie verder is maar mijn osteopaat manipuleert het lichaam en maakt het los. Niets met kwakzalverij te maken verder, lijkt meer op fysio dan op zweverig gedoe.