Nogmaals dank voor het meedenken en de interesse 
Sinds afgelopen zondag is ze weer helemaal de oude gelukkig. Ze eet goed en is fit. Ik geef nu 's avonds seniores priores met zonnebloemolie en 's ochtends gekookt lijnzaad, naast het ruwvoer dat ze 24/7 tot haar beschikking heeft. Ik ga er morgen even goed voor zitten en bekijken wat ik verder ga doen met het voerschema.
Petitparis het heeft in mijn afweging wel of geen medicatie voor de cushing inderdaad ook meegespeeld dat ik bang ben voor bijwerkingen van de medicijnen. Sommige cushing paarden worden een soort down en teruggetrokken maar dat heeft zij zeker niet. Dat vind ik belangrijk, dat ze wel happy is. Anders had ik wellicht een andere keuze gemaakt.
Wat betreft de leeftijdsdiscussie vind ik 27 inderdaad een hele mooie en respectabele leeftijd. Ik ben heel blij dat ze deze leeftijd heeft mogen behalen en natuurlijk hoop ik dat ze nog lang fit blijft, maar inderdaad ze is oud dus het kan zomaar een keer afgelopen zijn. De enige waarde die ze heeft is emotionele waarde. Verkopen of slager is niet aan de orde. Ze blijft hier tot haar dood