Kan iedereen wel zeggen dat ze dezelfde supplementen als mij moeten gebruiken, maar als hun paard gewoon prima in de weerstand en luchtwegen zit lijkt mij dat niet nodig
Ik ben erg tevreden over Phytonics. Als ik denk dat ze qua weerstand ondersteuning kan gebruiken (weersomstandigheden, langdurige stress) geef ik Immu Boost van Phytonics (ook op aanraden van een DA weer ik ben geweest).
Als dat niet werkt en ze begint weer te hoesten en dit gaat doorzetten, dan geef ik een Sputolysin kuurtje. Op die manier hoop ik een nieuwe luchtwegeninfectie tegen te gaan. ze heeft dat vaak gehad, maar is vooral een weerstand kwestie. Ik geef niets preventiefs, in die zin dat ik niet standaard iets voor haar luchtwegen/ weerstand geef.
Verder geef ik Magnesium (ben opzoek naar een ander merk). Dit geef ik voor de scherpe randjes in haar gedrag (snel heel gestrest en daardoor veel spierspanningen - of wat is er eerder kip of het ei - tegen spierspanningen waardoor ze gestrest in haar hoofd wordt
). Anyway, dat geef ik altijd, onderhoudsdosering.Maar goed, als een ander paard het niet nodig heeft, zou ik het ook niet aanbevelen
Bij Weerstandsgebeuren & hoesten zou ik deze supplementen wel noemen.