Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rowenaduke schreef:Bedankt voor al jullie reacties.
Mijn paard staat onder behandeling van een natuurgeneeskundige en zij komt over 1.5 week weer. Als zij komt wil ik verschillende soorten voer laten testen door haar, zij test met een biotensor of het wel of niet goed is voor mijn paardje.
Ik heb van enkele merken een proefverpakking binnen, maar van de safe & sound kan ik helaas geen proefverpakking krijgen..
Is er iemand van jullie die dit voert bereid om mij een beetje (handje is al voldoende) safe & sound op te sturen, tegen vergoeding?
Sonja_vR schreef:Daks, word goed gegeten die alpengrun?
wat voor spul is het? het ziet er op de plaatjes uit als gehakselde grassen/kruiden met wat gedroogde zaken er door en een vit/min brokje ?
ik wil paardlief de naturmineral of weidemineral cobs van agrobs gaan voeren en ben aan het kijken naar iets waar ik de brokjes evt door heen kan mengen. liefst graanvrij met zo min mogelijk muik en goed gegeten door paarden

cloris schreef:Mijn paarden krijgen Pure Feed Condition, ben er zeer over te spreken. Het voordeel vind ik ook dat je altijd contact kan opnemen en je altijd een goed advies krijgt.
Rowenaduke schreef:Ja ik had de safe & sound nog binnen!
Ik heb 14 producten getest, en er waren er maar 5 die goed meette bij mijn paard.
Ik ga er ook de balancer bij voeren en stop met krachtvoer voorlopig, beesten doen hier zo weinig dat ik eerst even ga kijken hoe ze het zonder doen, kleintjes doen sowieso niks en mijn ruin zal binnenkort wel weer aan de bak moeten en dan kan ik altijd nog wat erbij geven als hij terugvalt in conditie. Maar die is nu tonnetjerond van het land dus dat zal wel even duren 
Liesje89 schreef:Rowenaduke schreef:Ja ik had de safe & sound nog binnen!
Ik heb 14 producten getest, en er waren er maar 5 die goed meette bij mijn paard.
Gelukkig! Was bang dat het te laat gekomen was maar je had het dus op tijd, top!
Ik ben er echt nog steeds tevreden mee, net een nieuwe zak besteldIk ga er ook de balancer bij voeren en stop met krachtvoer voorlopig, beesten doen hier zo weinig dat ik eerst even ga kijken hoe ze het zonder doen, kleintjes doen sowieso niks en mijn ruin zal binnenkort wel weer aan de bak moeten en dan kan ik altijd nog wat erbij geven als hij terugvalt in conditie. Maar die is nu tonnetjerond van het land dus dat zal wel even duren
Hoe werd het getest bij je paard?
Gelukkig! Was bang dat het te laat gekomen was maar je had het dus op tijd, top!
Ik ben er echt nog steeds tevreden mee, net een nieuwe zak besteldIk ga er ook de balancer bij voeren en stop met krachtvoer voorlopig, beesten doen hier zo weinig dat ik eerst even ga kijken hoe ze het zonder doen, kleintjes doen sowieso niks en mijn ruin zal binnenkort wel weer aan de bak moeten en dan kan ik altijd nog wat erbij geven als hij terugvalt in conditie. Maar die is nu tonnetjerond van het land dus dat zal wel even duren