Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ohjajoh6 schreef:Ik begrijp heel eerlijk gezegd niet zo goed, wat je daar dan te zoeken hebt op die stal, want dit riekt naar dierenkwellerij; paard maakt geluid, dus krijgt eenzame opsluiting, paard maakt geluid, dus gooit er elk jaar maar een veulen in.
Ik zou hier eerlijk gezegd niet mee geassocieerd willen worden.
Plus dat het eens na laten kijken door een DA er zo te horen ook al niet inzit, want dan was waarschijnlijk door die DA wel met bruikbare oplossingen gekomen, zoals bv een knikker en/of wellicht een bepaald supplement, maar dat kost geld...
Mariska_87 schreef:Als je idd wat wilt proberen zou ik monnikspeper aanraden.. Waarschijnlijk blijft er een follikel te lang hangen en monnikspeper stimuleert de afgifte van de follikel. Zoals ik het begrepen heb tenminste.. Mijn Merrie krijgt ook wel eens zeewier.. Ook om haar hormoonhuishouding op peil te houden.. Moet zeggen dit werkt ook..
Monnikspeper idd bij pit en pit bestellen, andere is gewoon oplichterij... Qua prijs.
Stubborngril schreef:Mariska_87 schreef:Als je idd wat wilt proberen zou ik monnikspeper aanraden.. Waarschijnlijk blijft er een follikel te lang hangen en monnikspeper stimuleert de afgifte van de follikel. Zoals ik het begrepen heb tenminste.. Mijn Merrie krijgt ook wel eens zeewier.. Ook om haar hormoonhuishouding op peil te houden.. Moet zeggen dit werkt ook..
Monnikspeper idd bij pit en pit bestellen, andere is gewoon oplichterij... Qua prijs.
Wat voor zeewier is dat dan?
MissMiekjee schreef:Ondanks dat ik het niet helemaal eens ben met de manier waarop er wordt omgegaan met de gedragingen van de merrie, raad ik je Moody Mare (http://www.paardendrogist.nl/product/we ... b-prodinfo) aan. Heb in de omgeving veel merries gezien die hier best wel goed op reageerden. Echter zou ik absoluut de DA erbij halen en een bloedonderzoekje op hormoonwaarden (&vit/min) laten doen voordat je zelf gaat prutsen met supplementen! (waar je misschien bij een afwijkende waarde meer kwaad dan goed mee doet!)