Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sirius1999 schreef:Paard staat 24/7 op stal en krijgt luzernekorrels op aanraden van dierenarts.
Ik lig 's avonds niet goed te slapen. Juist daarom dat ik oplossingen zoek. Een hooinet of slowfeeder was een van de mogelijkheden waaraan ik dacht. Lukt dit niet, ga ik op zoek naar een andere.
Bokt leek me de ideale plaats om erover te praten en te kijken wat kan en niet kan.
ik zou gaan kijken voor een ander plekje. Tinkerloos schreef:Mischien heb je hier iets aan.
Staat heel veel belangrijke informatie op!
http://www.paardenbegrijpen.nl/paarden- ... behoeftes/
Siesjuh schreef:Ik zou proberen of je je paard naar buiten krijgt en dan onbeperkt ruwvoer. 1x voeren per dag doen wij hier ook, maar met de hoeveelheid die ze krijgen kunnen ze ook 1,5 tot 2 dagen vooruit. Wij hebben tonnen gemaakt van rubber matten, omdat het hooinet enorm veel verlies gaf (ze staan buiten met inloopstal en krijgen voornamelijk buiten hooi). Van zoveel binnen staan wordt je paard niet vrolijk, ze willen lekker slenteren, buitenlucht opsnuiven en daglicht zien. Zonnen zijn ze ook gek op.
Ik vind het goed van je dat je probeert een oplossing te vinden voor je paard!