Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Perryx schreef:(als je dit goed leest staat er dat het goed is voor de artrose ipv dat het helpt tegen artrose) Niets helpt bij artrose, duivelsklauw (pijstillend) en Glucosamine kunnen wat verlichting geven maar dat is het dan.[/quote] Als mens met artrose eet ik dagelijks zo ongeveer 2 of 3 eetlepels op een dag en het werkt beter dan de pillen van de dokter.Ook blijkt het te helpen voor artrose.
rensju schreef:Die laatste.link is wel interessant, ga ik even.lezen.
De anderen gaan nog steeds over ervaringen van.mensen. Zo ook die fb pagina en in de link van het amc staat letterlijk: resultaten zijn er nog niet.
Edit; ook daarin staat dat er meer onderzoek gedaan moet worden, dat het allemaal waarschijnlijk is en veelbelovend lijkt.
borderjay schreef:Ik ben dan meer het luie type, en vraag me af wat dan de best werkende capsules zijn van curcuma....
mijn dochter heeft PDS en misschien kan zij er wel baat bij hebben, ik zelf heb vaak ontstoken pezen en aanhechtingen van mijn gewrichten.
Zijn er goede capsules met al toegevoegde pepperine? Weet iemand welke ik het beste kan kopen?
TrIjNiE__ schreef:borderjay schreef:Ik ben dan meer het luie type, en vraag me af wat dan de best werkende capsules zijn van curcuma....
mijn dochter heeft PDS en misschien kan zij er wel baat bij hebben, ik zelf heb vaak ontstoken pezen en aanhechtingen van mijn gewrichten.
Zijn er goede capsules met al toegevoegde pepperine? Weet iemand welke ik het beste kan kopen?
Ik gebruik Curcumin van het merk SoriaNatural. Er zit kurkuma en gember inn en ze werken echt heel goed voor mijn nek en rug!