Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Petrichor schreef:Ik moest altijd nog water afgieten na 20 minuten weken dus daar ligt het niet aan. Hij kan gewoon niet tegen bietenpulp dus daar begin ik ook niet weer aan.
Petrichor schreef:Ik moest altijd nog water afgieten na 20 minuten weken dus daar ligt het niet aan. Hij kan gewoon niet tegen bietenpulp dus daar begin ik ook niet weer aan.
en waarvan men zegt dat het helpt om zand uit de darmen te krijgen.ikke schreef:Petrichor schreef:Ik moest altijd nog water afgieten na 20 minuten weken dus daar ligt het niet aan. Hij kan gewoon niet tegen bietenpulp dus daar begin ik ook niet weer aan.
Je moet lijnzaad ook niet weken maar koken! Dan krijg je die lekkere, snotterige plakzooi waar de meeste paarden een moord voor doenen waarvan men zegt dat het helpt om zand uit de darmen te krijgen.
Bovendien is het blauwzuur er dan uit.
Petrichor schreef:ikke schreef:Je moet lijnzaad ook niet weken maar koken! Dan krijg je die lekkere, snotterige plakzooi waar de meeste paarden een moord voor doenen waarvan men zegt dat het helpt om zand uit de darmen te krijgen.
Bovendien is het blauwzuur er dan uit.
Ik sorry verkeerd gelezen. Hij krijgt al lijnzaadbrokken denk dat dat dus een beetje te veel van het goede word.
Petrichor schreef:Wow lekkere warreboel heb ik er van gemaakt, nog een paar minuten pauze en nog snel even een post lezen en typen is geen succes..
Om er even op terug te komen: paard kan niet tegen SpeediBeet ondanks het lange weken. Mijn paard krijgt twee keer per dag en schep lijnzaadbrokken. Naast die brokken zoek ik dus nog een dikmaker met weinig suikers en eiwitten.
Petrichor schreef:Pff het valt nog niet mee om iets te vinden laag in eiwitten en suikers.